Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Uitgebreide hallo

Gestart door Acey, november 24, 2018, 09:56:30 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Atlantis

Hi Acey, wat een mooi verhaal. Ik heb bewondering voor je relaxte houding en je acceptatie.

Wat betreft het delen, ik ben er zelf pas sinds kort achter dat ik aseksueel ben. Dit gaat momenteel gepaard met gevoelens alsof ik al die tijd in een leugen heb geleefd. Door het te delen met, alleen mijn beste vrienden, helpt me dit alles iets te relativeren. Toevallig heb ik het vandaag met mijn beste vriend gedeeld. Dit heeft mij erg geholpen, doordat ik ook schuldgevoelens naar anderen had (lees vorige relaties). Als ik dit eerder had geweten, had ik daar heel anders mee om kunnen gaan. Het is iets waar ik zelf mee in het reine moet zien te komen en daar hoort, voor mij, het delen met mijn beste  vrienden bij. Voor de rest gaat het niemand ook maar iets aan.....

Maar zoals ik net  al aangaf, volgens mij ben jij er al aardig uit wie en wat je bent én wilt zijn. Daar heb ik bewondering voor.

Welkom en  :cake:

Groetjes Atlantis.
I solemnly swear that I am up to no good...