Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hallo allemaal!

Gestart door Duodecim, november 29, 2018, 12:58:43 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Duodecim

Hoi hoi,

Mijn naam is Yuna, of Duodecim op deze en de internationale AVEN forum. Ik heb kortgeleden pas ontdekt dat er ook een Nederlandstalige AVEN forum is!
Ik ben 22 jaar oud, ik woon in Zuid-Holland en ik studeer momenteel Creative Business.

Ik ben een aseksueel heteroromantic met een passie voor ball-jointed dolls, Japanese cultuur, lolita fashion, (alle soorten) muziek, poezie, tekenen en alles wat leuk en lief is. Ook game ik af en toe en ik cosplay weleens in mijn vrije tijd.

Hoewel ik meestal een lurker ben op forums, hoop ik via deze forum nieuwe vrienden te kunnen maken! :taart2:

Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

Welkom op het forum Duodecim,  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:

Grappig dat je het Engelstalige forum eerder had gevonden dan het Nederlandstalige, we bestaan al sinds 2005  ;D
Veel plezier hier en succes met het maken van nieuwe vrienden  :klap:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Duodecim

Dank jullie wel! :cake:

Citaat van: AceVentura op november 29, 2018, 04:39:01 PM
Grappig dat je het Engelstalige forum eerder had gevonden dan het Nederlandstalige, we bestaan al sinds 2005 ? ;D

Ik heb de neiging dingen in het Engels op te zoeken omdat ik Canadees ben. Misschien dat het daardoor komt! Ik kwam deze week spontaan op het idee om te zoeken naar een Nederlandse ace community. :D

Edewecht

Welkom! Voor jou (en voor ons) duodecim gebakjes :cake2: :cake2: :cake2: :cake2: :cake2: :cake2: :cake2: :cake2: :cake2: :cake2: :cake2: :cake2:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

With Pen and Paint

"She had blue skin, and so did he. He kept it hid, and so did she. They searched for blue their whole way through, then passed right by - and never knew."
-Shel Silverstein

Samoth

Oohja, hoi Duodecim, welkom. Dat je maar als een Sponge Bob mag absorberen wat er allemaal op dit forum langskomt. Knijp jezelf soms ook even uit.  :cake: