Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Leuke en lieve vrouwelijke bdsm-partner gezocht

Gestart door ZoekIetsBijzonders, december 02, 2018, 11:58:12 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ZoekIetsBijzonders

Ik ben een 41-jarige man uit de provincie Utrecht en aseksueel zoals zovelen hier. En om gelijk maar met de deur in huis te vallen, heb ik daarbij ook een voorliefde voor bdsm. Op de reguliere bdsm-sites lijkt het toch grotendeels om seks te draaien en dat is voor mij nou net waar het mij nou niet om gaat. Waar het dan wel om gaat? Om de intense verbinding die mogelijk is door bdsm en alle fijne stofjes die vrij komen als ik er mee bezig ben. Qua handelingen ligt mijn interesse binnen de bdsm ligt vooral op het gebied van spanking en lichte bondage en ben ik eigenlijk altijd de dominante partij. Als er andere dingen die jou aanspreken, schroom zeker niet om iets te laten horen, ben vrij flexibel.

Maar uiteraard ben ik nog meer dan wat hierboven staat: ik ben een man die er vele jaren jonger uitziet dan hij werkelijk is en zich ook dikwijls zo gedraagt, WO niveau, een stabiele baan en een hilarisch droog gevoel voor humor (vind ik dan in ieder geval). Ik houd van wandelen in de natuur, fietsen door steden, lezen, afspreken met vrienden, films, gamen, muziek, verhalen schrijven en een verdwaalde tekening maken. Ben introvert aangelegd (hier alvast tien mythes over introverte mensen: http://carlkingdom.com/10-myths-about-introverts) in dat het onder de mensen mij energie kost en ik een voorkeur heb voor rustige plekjes. Kan me prima vermaken op mijn eigen bank zonder dat ik de wereld hoef te bestormen en ben erg van het 1-op-1-contact. Zal altijd kiezen voor een paar intense contacten boven veel oppervlakkige contacten. Ach, en nog zoveel meer dat zich niet in woorden laat vangen.

Wat (en of!) dit voor een vorm alles gaat krijgen, weet ik niet. Het is toch iets dat je samen een mooie vorm geeft. Eerst maar eens horen of er überhaupt iemand is die zich hierdoor voelt aangesproken. Ben jij diegene? Stuur me zeker een berichtje!

ZoekIetsBijzonders


Briggy

Ik kan bevestigen dat dit een heel aardige man is en ik twijfel er niet aan dat hij een goede (speel)partner zou zijn.  :)
12-1-2015 <3 MarkA