Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Even voorstellen

Gestart door LittleMary, december 09, 2018, 09:17:37 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

LittleMary

Hoi allemaal,

Ik ben Marieke, ben 27 en sinds kort lid van dit forum, dus ik stel me ook maar even voor. Ik woon in Utrecht en ben muzikante, ik heb popmuziek gestudeerd aan het conservatorium en speel nu in twee bands en geef pianolessen. Ook ben ik host bij een Language Café, daar komt m'n LittleMary dan ook vandaan, als ik mijn naam uit moet leggen :)

Sinds mijn middelbareschooltijd merkte ik dat ik niet echt zoals mensen om me heen in de pubertijd raakte en waar anderen opeens vanalles wilden met elkaar, hield ik het erop dat ik jongens/mannen wel leuk vond, maar alleen boven de gordel. Eigenlijk is dat nooit echt veranderd, en ik ben blij dat ik daar ondertussen ook een benaming voor gevonden heb.
Ik heb jaren geleden wel een tijd een relatie gehad, maar die voelde vrij ongelijk: hij vond mij fantastisch, en ik vond vooral het idee van een relatie hebben fantastisch, maar ik had verder niet echt behoefte aan seks met hem dus daar kwam het (gelukkig) nooit echt van.
Sindsdien heb ik geen relatie meer gehad, maar ik merk dat ik daar eigenlijk wel behoefte aan heb. Wat ik dan weer heel lastig vind, want in eerste instantie vond ik seks eng en wou ik niet, en nu vind ik het niet leuk/interessant en wil ik alsnog niet. Ik praat er wel over met vrienden en vriendinnen, maar ik stuit soms op onbegrip en helaas vaak op mannen die blijkbaar wel erg van seks houden.