Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ace rokjes aangeboden

Gestart door Ace89, december 11, 2018, 08:11:54 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ace89

Hoi allemaal,

ik zie mensen wel eens op zoek naar ace spulletjes. Nu naai ik graag en dacht ik, misschien vinden sommige mensen het wel leuk om een ace rok te hebben. Die bestaat dan uit  stroken van de ace vlag kleuren. Ik kan verschillende modellen maken, dus als je een voorkeur hebt, laat het maar weten. Ik houd het liever wel bij simpele modellen die wat losser zitten (nauw aansluitend rond heupen/achterwerk=maatwerk), aangezien ik ook nog tijd aan mijn eigen werk wil besteden.  Ik kan ze eventueel meenemen naar de dierentuin meet, als je daar heen gaat. Het enige dat ik nodig heb zijn je maten en het model dat je wilt. Kosten: kostprijs van de materialen (en evt verzendkosten). Man/vrouw/anders, iedereen is welkom!
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Atlantis

Wat een leuk initiatief Nikkinda. Helaas draag ik eigenlijk alleen maar spijkerbroeken,  maar ik vind het wel een super idee!!!
I solemnly swear that I am up to no good...

Edewecht

YES!!
Heb nu niet veel tijd, maar ik kom er op terug, Nikkinda :klap:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

* AceVentura onderdrukt de flauwe grapjes over een aseksueel die van naaien houd ....

Leuk initiatief Nikkinda  :klap: Kan je eventueel ook andere dingen dan rokjes maken?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jann

Ohh wat leuk Nikkinda! Zit nu in het buitenland maar het lijkt me erg leuk! :)
Be a little kinder than you have to - E. Lockheart

Ace89

Citaat van: AceVentura op december 12, 2018, 11:00:44 AM
* AceVentura onderdrukt de flauwe grapjes over een aseksueel die van naaien houd ....

Leuk initiatief Nikkinda?  :klap: Kan je eventueel ook andere dingen dan rokjes maken?

Ik kan ook andere dingen dan rokken maken. Het ligt er wel aan hoe ingewikkeld het is. Als ik er patronen voor moet gaan bestellen/tekenen dan kan het helaas niet meer tegen kostprijs. Het is niet mijn bedoeling hieraan dik te verdienen hoor! Maar er gaan dan veel uren in zitten.
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Samoth

Wat super tof en lief dat je dat wilt doen, Nikkinda. Fijn dat je met je eigen naaikunde ook anderen blij wilt maken. Je stukje brengt mij wel bij een vraag, wat betekent ace eigenlijk? Ik heb het als ik het zo sporadisch eens over aseksualiteit heb 'gewoon' over aseksuelen, niet over a's of aces of welke verbastering of afkorting dan ook.

Sowieso duizelt het mij nog wel eens met al die letters, afkortingen en termen als het over (a)seksualiteit gaat. Om het nog enigszins overzichtelijk te houden is het haast wel noodzakelijk om met afkoringen/letters te werken betreft seksuele voorkeur, maar ik vind dat allemaal nog wel eens lastig te begrijpen en uit elkaar te houden. Misschien omdat ik er me er pas vrij recent wat meer voor ben gaan interesseren en in gaan verdiepen. Ik ga een stukje typen over die letters en combinaties zoals ik het nu weet (of denk te weten).

Je hebt (oorspronkelijk) de LGBT-community, in Nederland dan weer LHBT genoemd. Geregeld staat de Q (van queer) daar nog aan toegevoegd. Want tussen homo (gay) en queer schijnt nog wel wat verschil te zitten. Geregeld is de I -voor wat ik begrijp staat die voor In dubio- ook nog in het geheel opgenomen. Soms worden aseksuelen nog met de A of (AP) aan LHBTQI toegevoegd. Dus met LHBTQIA is wel zo'n beetje elke groep gegroepeerd, toch? Toch? Of niet, mis ik nog één? Vul me asjeblieft aan of corrigeer, zodat ik het hopelijk ook eens snap.

??? ::) :ange: :-[


Briggy

Je kunt voor die vragen beter een nieuw topic openen.
12-1-2015 <3 MarkA

Koffie

Dat wilde ik net voorstellen. :) Het wordt namelijk erg off-topic in Nikkinda's onderwerp als we daar hier over gaan praten.

Dus Samoth, wil je een nieuw topic openen met je vraag, voel je vrij. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Samoth


Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

Citaat van: Edewecht op december 12, 2018, 06:48:19 AM
YES!!
Heb nu niet veel tijd, maar ik kom er op terug, Nikkinda :klap:

Nou daar ben ik dan weer. Het lijkt me super om ook een rok in ace-kleuren te hebben, temeer omdat paars sowieso mijn lievelingskleur is. Ik heb nu één rok, en dat is deze:



(oeps, ik zie nu pas dat er een hondje aan staat te snuffelen) :bloos:

gemaakt van allerlei restjes stof. (Even reklame maken voor de vrouw die dit moois heeft gemaakt: Overthemoonfashion op faceboek.)

Het is een heel simpel model: smal van boven, wijd van onderen, en dan komen de plooien vanzelf.
En lekker lang, tot aan de voeten, dat geeft een zekere statigheid, daar hou ik wel van.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Dat ziet er mooi uit Edewecht. Ik dacht eerst "Hee, dat is snel gegaan!" en dat Nikkinda deze al gemaakt had. Later viel me pas op dat het net-niet helemaal de ace kleuren waren.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Ace89

Prachtige rok Edewecht! Staat je goed! Wilde je deze gewoon even laten zien, of had je interesse in nog een rok?
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Edewecht

Haha, beide! Ik wilde deze laten zien omdat ik interesse heb in nog een rok. Maar dan in de ace-kleuren, want daarmee ben je dit topic begonnen, nietwaar? ;D
Hij hoeft niet ingewikkeld te zijn, alleen 't liefst wel tot aan de voeten/enkels, zoals die op de foto.

En o ja, hij hoeft natuurlijk niet vóór de meeting in Ouwehand af :D

Misschien is het handiger om het er verder per PB over te hebben.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)