Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hallo!

Gestart door Dion, december 12, 2018, 10:43:19 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dion

Hoi! (Ja sorry ik wist geen orgienel titel  :cake: )

Ik ben Dion. 19 jaar uit de regio Rotterdam. Ik ben niet echt zo goed in dit soort topics schrijven maar ik zie wel waar ik kom.  ;D

Voor een lange tijd wist ik wel waar mijn interesses lagen. Ofja.. waar ze juist niet lagen. Sinds de middelbare school ben ik bezig geweest om sexuele gevoelens die andere mensen wel hebben te begrijpen. Awkward in een gesprek zitten met vrienden over vrouwen of mannen omdat het mij zelf niets aanspreekt. Ik heb altijd gedacht dat het aan mij lag omdat ik ergens wel een kink heb.
De laatste paar maanden heb ik hier en daar gesprekken gehad met iemand die ook asexueel is. Ik had er nog nooit van gehoord en tot op heden heb ik er goed over na gedacht. Nooit geweten dat asexueel echt iets is en dat het ook gewoon normaal is.

Achja.. nou wie ben ik?
Ik werk fultime in de ICT (MBO dit jaar afgerond) en daar zit ook mijn passsie in. Techniek en ICT spreekt mij wel aan. In mijne vrije tijd kijk ik af en toe films/series en game ik hier en daar ook nog eens wat. Autos zijn ook een van mijn interesses. Verder vind ik (auto)reizen ook erg leuk. Europa en noord Amerika zijn mijn favorieten. Ik stap ook graag in mijn auto en zoek een bestemming op die 10 uur van mijn thuisbasis is :) Verder speelt muziek ook wel een rol. Altans.. het luisteren dan.

Leuke dingen doen met mensen die ik ken vind ik ook erg leuk. Ik doe het vaak met collega's.


Er zijn zo veel dingen die ik over mijzelf kan vertellen, maar dan wordt het topic weer te langdradig. Mocht je wat willen weten kan je het altijd vragen (of PMen)


Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Samoth

Hoi Dion. Vast wel fijn maar tegelijk ook warrig dat je al op relatief jonge leeftijd weet hebt (gekregen) van aseksualiteit. Zodat je niet tijdens je adolescentie en zelfs nog daarna hoeft te denken dat je een volkomen geschifte eenling bent in een maatschappij waarin seks vrij overduidelijk (soms overdadig) aanwezig is. Heel veel succes met je (verdere) zoektocht binnen je (a)seksualiteit. Welkom alhier!  :cake:

Edewecht

Welkom Dion! Er zijn hier veel meer jongeren :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Welkom op het forum Dion,  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:

Wat fijn dat iemand je op het bestaan van aseksualiteit geeft gewezen. Doe gezellig met ons mee zou ik zeggen, dan ontdek je vanzelf of het bij je past.
Met de interesses hebben we veel gemeen, ik heb 20 jaar in de I(C)T gewerkt en heb daar ook m'n opleiding in gehad. Auto's vind ik ook erg leuk en daarbij gaat mijn voorkeur uit naar de Amerikaanse modellen. Muziek is voor mij ook erg belangrijk, waarbij ik ook erg van het luisteren kan genieten en minder heb met alle weetjes er omheen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Atlantis

Hoi Dion. Wat fijn dat je erbij bent. Welkom!!!  :cake: :cake: :cake:
I solemnly swear that I am up to no good...

With Pen and Paint

"She had blue skin, and so did he. He kept it hid, and so did she. They searched for blue their whole way through, then passed right by - and never knew."
-Shel Silverstein