AVEN - Aseksueel Voorlichtings- en Educatie Netwerk
Januari 21, 2019, 07:32:10                
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
Heb je je geregistreerd, maar ontvang je geen activerings-email?

Stuur dan een email naar:
mailaven @ xs4all.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

FAQ   Startpagina   Omlaag  Help  Zoek  Inloggen Registreren  
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 2 [3] Omlaag Print
Auteur Topic: (A)romantisch?  (gelezen 369 keer)
Samoth
Amoeba Colony
*

« Antwoord #30 Gepost op: Januari 09, 2019, 11:00:01 »

Wat heerlijk voor je dat er weer wat puzzelstukjes voor je in elkaar zijn gevallen. Heb je een flinke worstelperiode voor doorlopen en doorstaan, dus super fijn dat je erdoor nu (meer) rust hebt. Clapping Kan en wil je aangeven wat je aan (belemmerende) dingen hebt losgelaten en waardoor je nu meer begrip en acceptatie hebt?
Nikkinda
Mitosis to the Max
**

« Antwoord #31 Gepost op: Januari 10, 2019, 03:06:18 »

Een worstelperiode wil ik het niet noemen hoor ? Smiley Ik was altijd op zoek naar verbinding, vertrouwen en genegenheid. Traditioneel wordt je voorgeschoteld dat dat eigenlijk alleen via een romantische relatie kan. Mannen besteedden echter nooit op een romantische manier aandacht aan mij, tenzij ik echt zelf op ze af stapte. Daarom had ik het idee dat ik misschien wel leuk was als mens, maar niet als partner. Dat deed zeer en was eenzaam. Later besefte ik dat of men nu wel of niet interesse in mij had, dat niets afdeed aan mijn waarde als persoon. Toch kwam af en toe een echo van dat oude idee van niet leuk als partner naar boven. Nu kan ik dat helemaal loslaten. Romantische relaties vond ik altijd klef en niet wat ik me confortabel bij voelde, maar wat wilde ik dan wel? Want die behoefte aan verbinding en genegenheid bleef. Dus bleef ik proberen een romantische relatie te vinden, wat niet lukte. Nu weet ik dat ik op zoek was naar het verkeerde, dat (standaard) romantiek gewoon niet voor mij is. Ik wil iemand goed leren kennen en dan zien we welk waar het uitkomt. En ik weet nu dat wat ik als aantrekkelijk ervaar, niet romantisch is, maar iets anders.

Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst Cheesy
Bubble
Mitosis to the Max
**

« Antwoord #32 Gepost op: Januari 10, 2019, 08:06:50 »

Wat ontzettend fijn, Nikkinda.  knuffel
Pagina's: 1 2 [3] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: