Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

A-seksueel-lesbisch

Gestart door gyno-woman, december 26, 2018, 02:41:01 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

gyno-woman

Hallo, ik stel me even voor: ik ben Xomaira. 26 jaar, en geloof dat ik A-seksueel - Lesbisch ben.
Misschien zijn er nog anderen z.a mij?

Samoth

Hoi Xomaire, fijn dat je hier terecht bent gekomen, snuffel en lees rustig wat rond, je zult onherroepelijk niet de enige hierin zijn.

Edewecht

Welkom Xomaira :)
Ik denk wel dat er anderen zijn zoals jij. Nee, ik weet het wel zeker. Kijk maar eens rond hier op het forum.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Welkom op het forum Xomaira,  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:

De enige ben je zeker niet, je zal hier op het forum voldoende herkenning vinden denk ik.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Welkom! En er zijn hier wel meer homo/lesbische aseksuelen. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Wizz

Als zelf nog-maar-net-om-de-hoek-kijkend lid, welkom! :) :cake:

Ace89

Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

gyno-woman

Bedankt voor al de reacties.

Bomber

Hoi Xomaira,

Ik geef toe, het voelt onwerkelijk, maar: ja hoor, ik weet zeker dat er meer zijn zoals jij ;D!
Ik ben er zelf "zo een" namelijk :highfive1:!

Ik moet bekennen dat ik dat ook nog niet schrikbarend lang van mezelf weet, althans het stukje aseksueel dan toch. En toen ik me realiseerde dat ik zowel lesbisch als aseksueel was dacht ik persoonlijk ook dat ik de enige ter wereld was ;D.
Daar heb ik toentertijd zelfs nog iets over geschreven:
http://du.asexuality.org/index.php?topic=5748.0

En toen bleek dus dat het best mee valt met dat "alleen op de wereld zijn". 
Het blijkt dus dat er meer van die wezens zoals wij rondlopen in het wild :klap:! Maar ik geef toe dat ze nog steeds wel redelijk zeldzaam zijn hoor....

Maar ik ben dus ook zo! Aangenaam  :handschudden:

Groetjes,

Bomber


Samoth

Hier word ik heel erg blij van. Sowieso vind ik dat het mooie van dit forum. Laatst ook al twee mensen die elkaar hier 'tegenkwamen' en allebei uit Antwerpen komen. 
:handschudden:
:highfive1:
:knuffel:

Atlantis

Hoi Xomaira, welkom  :cake: :cake: :cake:. Je komt hier vast een hoop "lotgenoten" tegen  ;)
I solemnly swear that I am up to no good...

Marsumarsu


Bubble

Welkom Xomeira. Wat een mooie forumnaam heb je.
Anders goed is ook goed

MvD

Hoi Xomeira,

Je bent zeker niet de enige. Ik heb nml zo'n vermoeden dat ik dat ook ben. Is goed om te weten dat ik niet de enige ben!