Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Meeting voorstel: schaatsen

Gestart door Ace89, december 28, 2018, 09:30:54 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ace89

UPDATE:
Het programma en de locatie zijn bekend!

Waar
Locatie: Baarn
Verzamelen: Bij eentuis-cafe De Generaal
Baarn heeft een eigen treinstation en het is maar een klein stukje lopen naar het Cafe. Volgens Atlantis is bij het Cafe voldoende parkeergelegenheid.

Wanneer
zaterdag 23 februari. Verzamelen kwart voor 1, beginnen aan de wandeling om 1 uur.

Wat gaan we doen?
We gaan een heerlijke wandeling maken door een prachtig gebied. In totaal is de wandeling zo'n 13 km. Als men moe is of eerder weg wil dan zijn er verkorte routes terug naar het startpunt.
Als eerste wandelen we richting Kasteel Groeneveld. Als we willen kunnen we daar het park in. Vervolgens gaan we het bos in en nemen we een mooie route naar Theehuis 't Hooge Erf, waar we even lekker kunnen uitrusten en wat drinken. Dit is grofweg halverwege de route. Het is heel gemakkelijk om vanuit het theehuis terug naar het startpunt te lopen, als je weg wil. Na het theehuis gaan we verder door het bos naar Paleis Soestdijk. Ook hier kunnen we het park in als men dat wil. Daarna lopen we naar het centrum van Baarn, waar we iets gaan eten.


Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Atlantis

Leuk plan Nikkinda. Alleen het schaatsen gaat niet lukken door een hernia, maar die warme maaltijd en choco gaan er altijd in  :D.
De minder actieve deelnemers kunnen altijd nog lekker in de buurt gaan wandelen, zoals ik ? ;)
I solemnly swear that I am up to no good...

Wizz

Top! Ik ben altijd wel in voor iets actiefs   :cheerleader:

Samoth

Wat leuk bedacht Nikkinda, als het even kan, dan sluit ik aan. Ik hou erg van (NHL) ijshockey, maar tot mijn grote spijt en schaamte moet ik bekennen dat ik zelf zelfs niet een heel klein beetje kan schaatsen. Ik juich de mensen die dat wel kunnen dan wel toe van naast de baan. Mogelijk heb ik wel al een warme chocomel of meer op als de schaatsers zich (weer) naar het restaurant gaan begeven.

Bubble

Jaaaaaaahhh! Ik ben voor!! Al in geen honderd jaar op schaatsen gestaan en waarschijnlijk breek ik een heup ofzo, maar boeiuh!
Anders goed is ook goed

Edewecht

Citaat van: Nikkinda op december 28, 2018, 09:30:54 PM

Of is dat te koud voor de meeste mensen?


Ja, kkkkkoud!! :pinguin:

(Ah! Nu snapt Edewecht eindelijk wat die pinguin hier tussen de emoticons doet.)

Citaat van: Samoth op december 28, 2018, 10:00:10 PM

, maar tot mijn grote spijt en schaamte moet ik bekennen dat ik zelf zelfs niet een heel klein beetje kan schaatsen.


Schamen hoeft niet, Samoth. Je bent weer eens niet de enige. Ik heb op m'n 13e het schaatsen afgezworen, dus ik schaats net zo goed als jij ;D

Citaat van: Atlantis op december 28, 2018, 09:36:53 PM

De minder actieve deelnemers kunnen altijd nog lekker in de buurt gaan wandelen, zoals ik ;)


Ik ga met je mee! :cheerleader:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Oei, schaatsen ... dat heb ik echt al heeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang niet gedaan. Des te leuker misschien om het weer eens te proberen ::) Dan is misschien zo'n parcours minder geschikt. In De Uithof (bij mij in de buurt) hebben ze een binnenbaan waar je min of meer vrij kan schaatsen, dat is wat meer geschikt voor mij denk ik ;D

Iets heel anders: Bij Flevonice zie ik ook Driftkarten staan, dat lijkt mij dan weer übercool  :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Somebody someome

vroeger zat ik op schaatsen. vorig jaar weer eens geprobeerd na 8 jaar. Ik bleef iig staan >:(:schater: Maar winter en warme

drankjes zijn altijd leukk.  zal proberen om er bij zijn


Ace89

Ze hebben een baan van 400m, maar die is ook buiten. Het Flevomeer ligt er dicht in de buurt voor wandelaars. Dat wordt dan wel letterlijk ijs en weder dienende of dat door kan gaan  :schater:

In Dronten (FL) is er ook een overdekte ijshal. Andere opties in Flevoland zijn walibi of het Aviodrome.
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Stevie1992

Citaat van: Samoth op december 28, 2018, 10:00:10 PM
Wat leuk bedacht Nikkinda, als het even kan, dan sluit ik aan. Ik hou erg van (NHL) ijshockey, maar tot mijn grote spijt en schaamte moet ik bekennen dat ik zelf zelfs niet een heel klein beetje kan schaatsen. Ik juich de mensen die dat wel kunnen dan wel toe van naast de baan. Mogelijk heb ik wel al een warme chocomel of meer op als de schaatsers zich (weer) naar het restaurant gaan begeven.

Even oefenen hier op de grote markt  ;)
I need no reasons, I simply.. am

Samoth

Wel een perfecte plek, zo onder d'Olle Grieze. Maar... mijn enkels kneuzen al op minimaal zestien plaatsen als ik alleen nog maar aan schaatsen aantrekken denk. :bloos:

joel.

Ik wil zeker mee met de wandeling, ik kan namelijk niet schaatsen en dan ga ik liefer wandelen dan dat ik onderuit ga op het ijs.

Marsumarsu


Atlantis

Gezellig weer een dagje uit met de Ace Family  ;). Nou Nikkinda, op naar een datum plannen.... yessss!!!!
I solemnly swear that I am up to no good...

Ace89

Het ziet ernaar uit dat veel mensen graag willen gaan wandelen. Misschien is dit dan een idee: De ijs die-hards kunnen bijvoorbeeld in de ochtend gaan schaatsen, in Flevoland of waar we ook afspreken (misschien is ergens bij de Veluwe mooier?), dan bij een restaurantje allemaal meeten voor lunch, een lekkere wandeling maken met zijn allen en afsluiten met een warme choco/anders. Alleen een wandeling maken is ook prima, ik gooi maar wat ideetjes op  :cheerleader:
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D