Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Meeting voorstel: schaatsen

Gestart door Ace89, december 28, 2018, 09:30:54 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edewecht

Een riem hoeft niet. Ik sta konstant onder appèl. ;D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Ace89

Nieuwe wandelaars zijn altijd welkom!  :cheerleader: Als je mee wilt eten moet ik even kijken met het restaurant of er nog plek is.
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

suus

leuk, bedankt! Hoe laat en waar moet ik zijn voor het wandelen?
Het mee-eten weet ik nog niet, ik vind dit al best spannend :bloos: maar ik neem aan dat je dit van tevoren moet weten?

AceVentura

Welkom op het forum Suus,  :cake: :cake: :cake: :cake:
En wat goed da tje nu de moed hebt gevonden om een account te maken en zelfs mee te gaan wandelen :cheerleader: :klap:

Alle info over de wandeling staat hier: http://du.asexuality.org/index.php?topic=6279.0
Met eten kan je altijd op de gok meegaan, je loopt dan wel het risico dat het niet gaat natuurlijk.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Briggy

Gisteren bij aerial silks mijn rechtervoet wat geblesseerd, duimen dat het morgen beter is anders is ver wandelen niet zo'n succes   :78:
12-1-2015 <3 MarkA

LittleMary

Citaat van: suus op februari 22, 2019, 10:36:46 AM
leuk, bedankt! Hoe laat en waar moet ik zijn voor het wandelen?
Het mee-eten weet ik nog niet, ik vind dit al best spannend :bloos: maar ik neem aan dat je dit van tevoren moet weten?

Hee Suus, ik ga ook mee wandelen, maar niet mee eten, en aangezien dit de eerste keer naar zo'n meeting ga ben ik ook wel zenuwachtig. Zijn we in elk geval allebei niet de enige!  :) Tot morgen!

OnsenTamago

Slecht nieuws, Ricubaru kan niet (ziekjes enzo, was al onder voorbehoud). Dan moet ik alleen lopen :78:
Maar ik eet waarschijnlijk wel mee.

Atlantis

Hé OnsenTamago, alleen zal je niet zijn. Volgens mij is er nog nooit zo'n grote opkomst geweest..... Wens Ricubaru maar beterschap en sterkte. Tot in Baarn morgen (of eigenlijk al vandaag  ;)).
I solemnly swear that I am up to no good...

Briggy

Hoi allemaal, ik kan helaas toch niet mee. Mijn voet doet nog steeds pijn. Ik wens jullie allemaal heel veel plezier vandaag en tot een volgende keer  :hart1:
12-1-2015 <3 MarkA

joel.

Ik wil jullie graag allenmaal heel erg bedanken voor de gezellige dag, het was erg gezellig
Speciaal bedankt wizz voor het rijden. en bedankt voor de organisatie, het was allenmaal goed geregeld.
De volgende keer ga ik zeker weer mee.

Atlantis

Sluit ik me helemaal bij aan Joel. Het was wéér super leuk. En de volgende meeting is al in de maak  :D
I solemnly swear that I am up to no good...

Erik7494

leuk jullie allemaal te ontmoeten!
"Having no destination, I am never lost."-Ikkyu Sojun

Edewecht

Wat moet ik hier nog aan toevoegen...?

Schaatsen is leuk!! :gek:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Samoth

Ook weer thuis. Hele fijne, waardevolle dag gehad. Tof jullie weer te zien en spreken. Zowaar begon deze soms wat stugge en terughoudende noorderling zelfs wel wat te ontdooien. Nikkinda, ook namens mijn hond; thanks voor het fijne regelen.  :cake:

Bubble

Moe maar voldaan na deze heel leuke dag samen. Lekker nagenieten met de beentjes omhoog (opoe is moe)
Anders goed is ook goed