Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Meeting voorstel: schaatsen

Gestart door Ace89, december 28, 2018, 09:30:54 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Samoth

Het is vooral een hele gemakkelijke hond die uitstekend de hele wereld om zich heen kan vergeten, of eigenlijk meer gedogen, zeker als hij eenmaal relaxt ligt. En achterin de kofferbak op zijn kleedje is dat uiteindelijk altijd wel het geval, hoewel hij niet de allergrootste fan van auto's is. Hij is een allemansvriend die best genomineerd kan worden voor slechtste waakhond ooit. Bovendien haal ik nog wel eens mijn neefje en nichtje met de auto van school, met mijn hond bij me. Als mijn neefje en nichtje dan in de auto zitten, vragen ze áltijd; "Mag dat ene liedje weer op?" Angel of Death van Slayer bedoelen ze (https://www.youtube.com/watch?v=Ol87N0nxfVs). Op volume 'zelfs je stokdove oma zou dat kunnen horen' mogen ze altijd van me op de ramen en het plafond trommelen, headbangen, meeschreeuwen en dan schud ik met de auto van links naar rechts. Nee mensen, mij hoeft ábsoluut niets over pedagogisch verantwoorde opvoedkunde geleerd. Maar die lobbes van me is dus al wel wat gewend; qua muziek, mensen, groepen en wandelen. Hij mag zéker geaaid worden, graag zelfs. Ik neem vanzelfsprekend eigen water, brokjes en een handdoek mee, waar hij in een restaurant dan op kan liggen. Ik heb Nikkinda al gevraagd of zij bij een reservering wil vragen of honden welkom zijn. Van mijn hond merk je verder minder dan van baby's en hij hoeft bovendien geen speciale stoel. Hij is gecastreerd en praktiserend ace. :ange:

OnsenTamago

Slurpje gaat trouwens niet mee (die bleek al een verjaardag te hebben) en Ricubaru onder voorbehoud.

Samoth

Ik dacht dat Slurpje een hond was, maar Slurpje is dus helemaal geen huisdier? Die aannames van mij... :ange:

Stevie1992


Met wat je schrijft over je rijstijl en reismuziek is het in ieder geval een heel dappere, dove hond???  :schater: Moest daar zo om lachen! Maar ik zou, als ik uit de buurt kwam, de uitdaging wel aangegaan zijn. Net zoiets als bungeejumpen, schijn je ook gedaan te 'moeten' hebben.

Ik vind het juist gezellig, hondenbeesten erbij.
Misschien even op de site van de eetgelegenheid kijken of honden welkom zijn, zou ik zeggen.
[/quote]

Nou ik ben wezen bungee jumpen, maar heb er toch voor gekozen om lekker zelf te rijden ipv de uitdaging aan te gaan. Nou zullen mensen bij mij waarschijnlijk hetzelfde denken, alleen is het muziekgenre wat anders :p mijn dashboardhondje ziet er tegenwoordig uit alsof ik continue links op het circuit ga  :schater:
Maar ben wel dol op beestjes, dus een hond is altijd welkom om mee te gaan
I need no reasons, I simply.. am

Bubble

Citaat van: Stevie1992 op februari 19, 2019, 11:45:34 AM
Nou ik ben wezen bungee jumpen, maar heb er toch voor gekozen om lekker zelf te rijden ipv de uitdaging aan te gaan.
:schater: :schater:
Wat is jouw favo muziekstijl, Stevie?
Anders goed is ook goed

Ace89

Het was een heel gezoek, maar uiteindelijk heb ik een eetgelegenheid kunnen reserveren die zowel groot genoeg als nog redelijk betaalbaar is. Ze hebben een goedkoop (vegetarisch) weekmenu van 3 gangen met vegetarische lasagne voor 16 euro. Er zijn ook genoeg andere dingen te kiezen: http://www.degeneraal.nl/menukaart.html

Mocht je het weekmenuutje willen, geef dat dan door! Dan kunnen ze hopelijk regelen dat er genoeg in voorraad is.

Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Edewecht

Het vegatarisch weekmenuutje! Ik teken ervoor in! :D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Stevie1992

Citaat van: Bubble op februari 19, 2019, 03:53:30 PM
Citaat van: Stevie1992 op februari 19, 2019, 11:45:34 AM
Nou ik ben wezen bungee jumpen, maar heb er toch voor gekozen om lekker zelf te rijden ipv de uitdaging aan te gaan.
:schater: :schater:
Wat is jouw favo muziekstijl, Stevie?

Gezien mijn ipod (ja, eacht ik heb er nog 1) altijd op shuffle staat kan het rangen van pop, naar rock, naar country en gezellig door naar alternatief  ;D

Daarnaast wil ik mij ook graag opgeven voor het weekmenu, denk niet dat ze me nog jong genoeg vinden voor het kindermenu  :'( :p
I need no reasons, I simply.. am

Briggy

Ik eet niet mee omdat ik 's avonds nog naar een verjaardag ga :)
12-1-2015 <3 MarkA

joel.

Schrijf mij ook maar ik voor een weekmenu, ik heb al veel te lang geen lasagne meer gegeten.
Ik heb er nu al zin in om gezellig met jullie een wandeling te maken.

Erik7494

Ik had nog niet bevestigd geloof ik, maar ik ben er bij.  Eet waarschijnlijk niet mee.
"Having no destination, I am never lost."-Ikkyu Sojun

LittleMary

Ik ben er ook bij, maar niet bij het avondeten. Ik ga wsl voor de verkorte route ivm op tijd weer naar Utrecht terug moeten.

Ace89

Bedankt voor het doorgeven allemaal! Ik heb restaurant verteld ongeveer 16 personen.

@Samoth Woef is welkom, mits hij aangelijnd blijft en onder de tafel gaat liggen  :cheerleader:
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Edewecht

Citaat van: Nikkinda op februari 21, 2019, 03:34:14 PM

@Samoth Woef is welkom, mits hij aangelijnd blijft en onder de tafel gaat liggen :cheerleader:


O! Maar dan mag ik ook mee naar binnen. ;D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Atlantis

Zal ik dan maar een extra riem meenemen, Edewecht? Dan kan je ook aangelijnd, rustig onder de tafel gaan liggen   :schater:
I solemnly swear that I am up to no good...