Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Meeting voorstel: schaatsen

Gestart door Ace89, december 28, 2018, 09:30:54 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Atlantis

Hi Nikkinda. Misschien kunnen we de vraag ook omdraaien en eerst kijken wie er wanneer allemaal kunnen. Dan bekijken wie er welke voorkeur heeft. Persoonlijk vind ik het niet  erg als ik de enige ben die niet mee schaatst. Ik vermaak me wel in die tijd. Neem ik toch gewoon een boek mee en zoek een comfortabel plekje op? En misschien kunnen alleen de niet-schaatsers op de uitgekozen dag. Kunnen we altijd nog bekijken wat het gaat worden. Wat mij betreft is het al leuk als we elkaar allemaal weer ontmoeten  :cheerleader:
Dus voorstel, eerst datum prikken en dan activiteit bepalen? Zo ie zo vind ik dat diegene die het idee oppert, ook het laatste woord heeft  :).
I solemnly swear that I am up to no good...

Ace89

Gezien de sterke voorkeur van de meeste mensen voor wandelen in plaats van schaatsen is zijn we op zoek gegaan naar een mooi wandelgebied. Nabij de schaatsbaan viel het wat tegen, dus is Baarn uit de bus komen rollen. Ik hoop dat dat centraal genoeg is voor de meeste mensen, het heeft een treinstation! ? :cheerleader: Paleis Soestdijk ligt er, een mooi bosgebied met een theehuis waar we kunnen rusten en nog een ander kasteel. Er is ook een pannenkoekenhuis op de route  :schater: Of we pakken iets in het centrum.
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Atlantis

Klopt Nikkinda. Super mooie plek en station Baarn is met de sprinter vanuit alle richtingen te bereiken (Amsterdam, Amersfoort en Utrecht) Ook is bij restaurant "de Generaal" genoeg parkeergelegenheid.  :highfive1:
I solemnly swear that I am up to no good...

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Bubble

Anders goed is ook goed

Ace89

UPDATE:
Het programma en de locatie zijn bekend!

Waar
Locatie: Baarn
Verzamelen: Bij eentuis-cafe De Generaal
Baarn heeft een eigen treinstation en het is maar een klein stukje lopen naar het Cafe. Volgens Atlantis is bij het Cafe voldoende parkeergelegenheid.

Wanneer
Datum en tijd worden gemeld nadat de poll gesloten is.

Wat gaan we doen?
We gaan een heerlijke wandeling maken door een prachtig gebied. In totaal is de wandeling zo'n 13 km. Als men moe is of eerder weg wil dan zijn er verkorte routes terug naar het startpunt.
Als eerste wandelen we richting Kasteel Groeneveld. Als we willen kunnen we daar het park in. Vervolgens gaan we het bos in en nemen we een mooie route naar Theehuis 't Hooge Erf, waar we even lekker kunnen uitrusten en wat drinken. Dit is grofweg halverwege de route. Het is heel gemakkelijk om vanuit het theehuis terug naar het startpunt te lopen, als je weg wil. Na het theehuis gaan we verder door het bos naar Paleis Soestdijk. Ook hier kunnen we het park in als men dat wil. Daarna lopen we naar het centrum van Baarn, waar we iets gaan eten.
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

AceVentura

Dat ziet er goed uit Nikkinda :cheerleader:

* AceVentura heeft nu al zin in een lekker stukje wandelen
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Atlantis

Super veel zin in  :cheerleader:
10 februari loopt aan kop en al 14 deelnemers!!!!!!

Leuke route Nikkinda. En ff lekker buiten  :highfive1:
I solemnly swear that I am up to no good...

Wizz

Klinkt als een prima plan!! Leuk  ;D

Ace89

Het is zaterdag 23feb geworden! Het is handig om een lijstje te maken van wie er allemaal meegaan. Dus kopieer het lijstje en voeg je eigen naam toe  :cheerleader:

Wandelmeet:
Nikkinda
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

joel.

Ik ga zeker mee wandelen, ik heb nu al zin om jullie allenmaal weer te zien en spreken.

Wandelmeeting deelnemers;
Nikkinda
joel.

Wizz

Ik kan ook!

Wandelmeet:
Nikkinda
joel.
Wizz

Atlantis

Citaat van: Wizz op januari 13, 2019, 07:01:03 PM
Wandelmeeting deelnemers:
Nikkinda
joel.
Wizz
Atlantis

Yessss!!! Super veel zin in  :cheerleader: Goed geregeld Nikkinda  :highfive1:
I solemnly swear that I am up to no good...

Edewecht

:duim-omhoog:
Nikkinda
joel.
Wizz
Atlantis
Edewecht
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Stevie1992

:duim-omhoog:
Nikkinda
joel.
Wizz
Atlantis
Edewecht
Stephanie (hopelijk want ik moet nog vrij vragen)
I need no reasons, I simply.. am