Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Meeting voorstel: schaatsen

Gestart door Ace89, december 28, 2018, 09:30:54 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stevie1992

Leuk zo'n boswandeling :p maar ik voel m wel in mn kuiten nu. Verder gelukkig wel allemaal heel gezellig :smile-hart:
I need no reasons, I simply.. am

AceVentura

#121
Ik vond het ook een heel fijne en waardevolle dag. Het schaatsen was leuk ;D

Het was fijn dat er zowel ruimte was om gewoon lol te maken alsook een soms wat "zwaarder" onderwerp aan te snijden. Het was leuk jullie weer te zien, en natuurlijk :klap: voor wie deze keer voor het eerst bij een bijeenkomst was.

Hopelijk tot een volgende meet :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

LittleMary

Balen dat ik eerder af moest haken, maar ik vond het erg gezellig en ga graag een volgende keer weer mee!  :)

Bubble

Citaat van: LittleMary op februari 24, 2019, 09:23:37 PM
Balen dat ik eerder af moest haken, maar ik vond het erg gezellig en ga graag een volgende keer weer mee!?  :)
Leuk dat je erbij was. Heb je nog lang op de bus moeten wachten?
Anders goed is ook goed

LittleMary

Citaat van: Bubble op februari 25, 2019, 10:45:34 AM
Leuk dat je erbij was. Heb je nog lang op de bus moeten wachten?

Viel reuze mee, en daarna nog 5 minuten lopen naar t station, ik was ruim op tijd voor mijn trein :)

Ace89

Ik vond het ontzettend gezellig! Leuk dat er zoveel mensen waren om mee te kletsen en enorme stukken taart te eten.
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

AceVentura

De taartstukken waren inderdaad gi-gan--tisch.
Als zelfs aseksuelen het niet helemaal op kunnen moet je toch eens naar de grote van je porties gaan kijken denk ik :schater:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

LittleMary

Citaat van: AceVentura op februari 25, 2019, 04:41:32 PM
De taartstukken waren inderdaad gi-gan--tisch.
Als zelfs aseksuelen het niet helemaal op kunnen moet je toch eens naar de grote van je porties gaan kijken denk ik :schater:

:rollol: