Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Nieuwjaarsmeting

Gestart door Ace89, december 30, 2018, 03:49:51 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ace89

Op verzoek: een poll om een volgende meet te plannen ? :cheerleader: De poll blijft tot 13 januari open.

Wie gaat er mee?

UPDATE:
Het programma en de locatie zijn bekend!

Waar
Locatie: Baarn
Verzamelen: Bij eentuis-cafe De Generaal
Baarn heeft een eigen treinstation en het is maar een klein stukje lopen naar het Cafe. Volgens Atlantis is bij het Cafe voldoende parkeergelegenheid.

Wanneer
23 februari

Wat gaan we doen?
We gaan een heerlijke wandeling maken door een prachtig gebied. In totaal is de wandeling zo'n 13 km. Als men moe is of eerder weg wil dan zijn er verkorte routes terug naar het startpunt.
Als eerste wandelen we richting Kasteel Groeneveld. Als we willen kunnen we daar het park in. Vervolgens gaan we het bos in en nemen we een mooie route naar Theehuis 't Hooge Erf, waar we even lekker kunnen uitrusten en wat drinken. Dit is grofweg halverwege de route. Het is heel gemakkelijk om vanuit het theehuis terug naar het startpunt te lopen, als je weg wil. Na het theehuis gaan we verder door het bos naar Paleis Soestdijk. Ook hier kunnen we het park in als men dat wil. Daarna lopen we naar het centrum van Baarn, waar we iets gaan eten.
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Atlantis

Ohoh. Wat duurt dat nog lang. Kan niet wachten  :cheerleader:
I solemnly swear that I am up to no good...

Atlantis

Klopt het dat als je eenmaal gestemd hebt, je niet meer extra dagen kan toevoegen? Ik krijg de Poll niet meer open  ???
I solemnly swear that I am up to no good...

Ace89

Hm als ik de poll probeer te wijzigen, kan ik niet meer bij de instellingen. Ik dacht dat ik had aangezet dat je meerdere stemmen kon doen en kon wijzigen. Anders kun je de dagen die je nog meer kunt in een post zetten, dan houden we daar gewoon rekening mee.
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Atlantis

Helemaal goed joh. Moest ff overleggen thuis, maar ze vinden t juist fijn als ik eens opger.... ben  :schater:. Daar doe je dan zó je best voor  ;)

Maar oké,  de dagen die ik al had ingevuld zijn :2, 3 en 16 februari. Daar komt bij: 9, 10, 23 en 24 februari. Dus alleen de 17de kan ik niet  ;D.
I solemnly swear that I am up to no good...

Samoth

Ik heb (alleen) voor zaterdag 9 februari gekozen, maar ook zaterdag 16 is heel prima. Die data hebben mijn nadrukkelijke voorkeur, maar als het anders wordt, dan gooi ik graag wat om.

Wizz

Citaat van: Atlantis op december 30, 2018, 08:28:48 PM
Helemaal goed joh. Moest ff overleggen thuis, maar ze vinden t juist fijn als ik eens opger.... ben  :schater:. Daar doe je dan zó je best voor  ;)

Herkenbaar bij mijn eigen moeder, heerlijk zo'n dagje  :schater:  :ange:

Verder kan ik alle dagen behalve de 16e, heb dat ook in de poll ingevuld

AceVentura

Ik heb mijn admin powers even misbruikt/gebruikt om de poll aan te passen zodat je je stem later kan veranderen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Atlantis

Citaat van: AceVentura op december 30, 2018, 09:54:21 PM
Ik heb mijn admin powers even misbruikt/gebruikt om de poll aan te passen zodat je je stem later kan veranderen.

Yessss!!!! Gelukt  :D. Dank je Ace.
I solemnly swear that I am up to no good...

Ace89

 :cheerleader: voor powermods! Mod powers... wat dan ook  ;D
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Stevie1992

Voor nu alle zondagen gedaan, als het een zaterdag wordt moet ik vrij vragen
I need no reasons, I simply.. am

Ace89

10 februari is tot nu toe aan kop!  :cheerleader:
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Atlantis

Haha.... kan jij ook niet wachten? Ik hoop dat de 10de aan kop blijft  :D
I solemnly swear that I am up to no good...

Ace89

Zo te zien in het discussietopic zijn de meeste mensen meer voor wandelen dan voor schaatsen. De locatie voor de meeting wordt daarom waarschijnlijk Baarn. Daar zijn diverse bossen en landschappen waar we kunnen gaan wandelen.
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

With Pen and Paint

Ik was graag wezen gaan schaatsen, maar ik kan waarschijnlijk pas maart/april weer ergens bijzijn en dat zou daarvoor waarschijnlijk een beetje laat worden (alhoewel, je weet maar nooit  :schater:) Maar veel plezier voor degene die gaan wandelen!
"She had blue skin, and so did he. He kept it hid, and so did she. They searched for blue their whole way through, then passed right by - and never knew."
-Shel Silverstein