Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

op zoek naar lesbische aseksuelen vrouwen

Gestart door MvD, januari 02, 2019, 05:40:22 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MvD

Ik ben een vrouw en ik ben op zoek naar vrouwen die ook lesbisch en aseksueel zijn of denken dat ze zo zijn.
Ik ken wel lesbische vrouwen maar ben nog nooit iemand tegen gekomen die aseksueel is. Ik weet dat er vrouwen op dit forum zitten die net zo als ik zijn dus lijkt me leuk om een keer af te spreken en ervaringen of non ervaringen uit te wisselen.

Hoop van jullie te horen!

Groetjes,
MvD

SimplyComplex

I think I'm also lesbian asexual or more precisely according to another member from the English version: Demi-homoromantic Asexual :)

I'm still new to all the classifications but for sure like with all of you that posted here before: as soon as sex (or for me even kissing) enters the room, I take my leave. I am so jealous of people that can feel that "hunger" - it feels like I'm colorblind - which is funny because I'm a designer and definitely value color a lot in my life - so yes, you are definitely not alone in this.

What I find interesting in a demiromantic classification is that there IS the chance of sexual attraction but ONLY AFTER a very strong admiration and mutual friendship is established. I think some asexuals (at least the demiromantics) suffer from a disease of the age: IMPATIENCE! On every aspect of life we see how people just don't have patience, everything must happen NOW, immediate gratification, and people that need time to "warm up" are simply left behind. We judge eachother these days with a swipe of the finger - how awful is that?? How low can we go??

I am 38 and live in Amsterdam, I will try to join one of the meet-ups coming up soon, cheers!


MvD

Hi,

Thanks for your response! I also still don`t know how to define myself or if i really want to..

Yeah i can relate to that as soon as a woman tells me she wants to kiss me I am like where is the door :D Also because i believe for me it can`t happen on the second date.. I feel for me to there has to be some kind of trust and getting to know them first before i feel comfortable even thinking about it. But yeah as soon as you say i need time to get to know you they are gone... To bad...
You really have to be lucky to find a woman who is also willing to get to know you first....But i am not giving up hope!

cwe

Hey ,

Ik ben ook lesbisch en aseksueel en zou heel graag iemand ontmoeten voor een mooie vriendschap, ik ben van Gent afkomstig; groetjes C

cwe


Jo-anne

Hi merel
Ik ben ook woonachtig in Haarlem en ben een biseksuele en aseksuele vrouw van 46.
Lijkt me leuk om contact te hebben en zoals je zegt ervaringen of non ervaringen uit te wisselen.

Groetjes jo-anne

kim10

Hallo Merel, ik ben Kim, 62 jaar. ik ben ook lesbisch en a-seksueel . Woon in Amsterdam. Heb veel lesbische vrouwen gekend maar nog nooit iemand die daarbij a-seksueel was. Eigenlijk zie ik nooit A-seksuelen, behalve hier op de site dan. Zou heel graag in contact komen met andere lesb. a-seksuele vrouwen. Gewoon om eens het één  en ander uit te wisselen. Ik heb een a-seksuele relatie met een heteroseksuele vrouw gehad , lang geleden. Ging uitstekend. Ging over omdat zij kinderen wilde en ik absoluut niet.
Hop wat terug e horen. Groet, Kim. :cake: :cake: :cake:

AceWoman

Hi Merel!
Ik ben panromantisch aseksueel.
Ik val op alle genders en dus ook vrouwen haha.
Woon zelf ook in omgeving Haarlem!

Dus je bent zeker niet alleen!  :cheerleader:

Nysra

Panromantisch aseksueeltje hier dus val ook op vrouwen. Oh en ik ben uit het Belgische

Celesta

#9
veranderd

kim10

Brussel. Zo'n mooie stad. Knoop er dan een paar dagen aan vast. Ik meen het. Lijkt me ontzettend leuk om iets af te spreken.  :highfive1:

Celesta

#11
veranderd

kim10

Hallo Celesta en anderen. Is Brussel Noord echt zo erg? Ik geloof je wel. Hier in Amsterdam bestaan ook wijken waar de politie liever niet komt. Hoop dat er nog meer reacties komen. Wat mij betreft. Ik moet in december een staaroperatie ondergaan. Spreek het liefst af hierna.  :cheerleader:

HSP-ertje

Brussel Noord valt best mee overdag, zeker sinds het station een aantal maanden geleden weer ontruimd werd, je niet laten bang maken ;)

kim10

Ook waar maar als er aangenamere oorden bestaan dan wel graag. :cake: