Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Even voorstellen

Gestart door Jasmin, januari 10, 2019, 06:05:51 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jasmin

Ik heb mezelf gisteren ingeschreven, ben een 48 jarige aseksuele/demiseksuele vrouw en sinds een aantal jaren single. Graag zou ik via deze site nieuwe mensen willen leren kennen en ervaringen delen. Het liefst zou ik in levende lijve contact willen leggen.   

Atlantis

Hi Jasmin. Welkom  :cake:. Als je bij de bijeenkomsten kijkt, kun je je nog inschrijven voor de nieuwjaarsbijeenkomst. Deze blijft open tot 13 januari. Zo'n bijeenkomst is echt super leuk en ongedwongen. Dus als je enkele forumleden wilt ontmoeten, schrijf je lekker in  :highfive1:
I solemnly swear that I am up to no good...

Jasmin

Dankjewel, ik heb mezelf aangemeld

Atlantis

Leuk!!!! Hoop dat de goede datum eruit komt rollen voor je  :klap:
I solemnly swear that I am up to no good...

AceVentura

Welkom op het forum Jasmin,  :cake: :cake: :cake: :cake:

Als je meer op zoek bent naar date contact kan je eventueel ook een berichtje plaatsen in ons contacthoekje:
http://du.asexuality.org/index.php?board=13.0
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Bubble

Ook van mij een warm welkom, Jasmin
Anders goed is ook goed

With Pen and Paint

"She had blue skin, and so did he. He kept it hid, and so did she. They searched for blue their whole way through, then passed right by - and never knew."
-Shel Silverstein

Ace89

En ik sluit me ook aan bij het welkomscommittee  :cake: :cake: De meeting zal de 23e zijn, ik hoop dat je dan kunt!
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Erik7494

"Having no destination, I am never lost."-Ikkyu Sojun

Samoth

Hoi Jasmin. Welkom op dit forum.  :cake:

Marsumarsu