Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Lara666

Gestart door Lara666, januari 12, 2019, 01:32:10 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lara666

Hallo, ik wil me even voorstellen ik ben Lara (vrouw) 47 jaar en ben gehuwd (inmiddels 16 jaar) met een man.

Lara666

Oh sorry dit is nu een reactie op een bericht van jou geworden, ik weet nog niet helemaal hoe ik het forum moet gebruiken.

Koffie

Welkom Lara666! Helemaal niet erg dat je nog moet uitzoeken hoe het forum werkt. Dat gebeurt wel eens vaker. :) Ik heb jouw voorstelberichtje even afgesplitst, zodat je je eigen voorsteltopic hebt.

Als je zelf een nieuw topic ergens over wilt beginnen, ga je naar de index van het forumonderdeel waarin je je bericht wilt plaatsen. Bv. hier het voorstelforum-onderdeel. Dan klik je rechts bovenin op de knop 'nieuw onderwerp'. Je geeft je topic een naam en je kunt in het tekstvenster typen. Als je vragen hebt, stel ze gerust!
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Welkom op het forum Lara,  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Atlantis

I solemnly swear that I am up to no good...

Ace89

Hoihoi Lara, Welkom!  :cake: :cake: :cake:
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Bubble

Hoi Lara, welkom op het forum
Anders goed is ook goed

Samoth

Hey Lara, welkom alhier!  :cake:

Marsumarsu