Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Even voorstellen

Gestart door Kim90, januari 12, 2019, 07:50:18 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kim90

Hallo, mijn naam is Kim en ik ben 28 jaar. Ik heb al vaker op dit forum rondgekeken, maar vind het toch lastig om deel te nemen aan gesprekken. Zelf heb ik nog nooit een relatie gehad en ik ben ook nog nooit verliefd geweest en toen ik een keer iets las over aseksualiteit, vond ik dat heel herkenbaar. Daarom vind ik het ook zo leuk om op dit forum rond te kijken en is het een soort geruststelling om te zien dat andere mensen een beetje in hetzelfde schuitje zitten.  Ik loop er zelf tegenaan dat ik al dat daten niks vind, vanwege de 'standaardverwachtingen', maar aan de andere kant lijkt het me heel leuk als je iemand hebt waar je altijd op kunt bouwen en niet alleen totdat de ander een partner heeft gevonden.  Daarom lees ik graag op dit forum hoe anderen daarmee omgaan.


AceVentura

Welkom op het forum Kim,  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:

Bedankt dat je je even voorstelt. Fijn hè, die herkenning?
Voel je vrij om alleen mee te lezen als dat is waar je behoefte aan hebt, er zijn voldoende verhalen te vinden. Als je wel de behoefte hebt om deel te nemen of zelf een vraag te stellen dan mag dat uiteraard ook.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Atlantis

I solemnly swear that I am up to no good...

Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Ace89

Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Erik7494

"Having no destination, I am never lost."-Ikkyu Sojun

Bubble

Anders goed is ook goed

Samoth

Hey Kim, welkom. Fijn dat je al wat herkenning hebt gelezen. Je zult zeker nog meer herkenning tegenkomen. Neem het allemaal gerust rustig op je in.  :cake:

Marsumarsu


kim10

Nog een Kim. Dat is leuk. :cheerleader:

AceVentura

Oei, Kim10 en Kim90 ... dat kan best wel eens verwarring gaan geven ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler