Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Newie

Gestart door Laura158, januari 20, 2019, 04:49:38 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Laura158

Hooi! Wat een fijne site! Zoveel nieuwe info en andere mensen om dingen mee te delen en verhalen van te horen. Ik ben Laura, 20 jaar en waarschijnlijk aseksueel, iets waar ik pas achterkwam door een korte relatie. In mijn dagelijks leven kijk ik Netflix, lees ik artikeltjes op Facebook, speel ik spelletjes met familie en vrienden en daarnaast doe ik soms wat voor mijn studie (derdejaars PABO). Idealistisch, kritisch gelovend en een groot hart voor mensen.

Ik ben hier om ervaringen te lezen, chatgesprekken te hebben en ergens ben ik ook nog wel benieuwd naar een relatie.

Wie zijn jullie? Stuur me gerust een berichtje!


Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Wizz

Welkom!  :cake:
Veel plezier met het verder ontdekken van deze site!

AceVentura

Welkom op het forum Laura158, :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Samoth

Hoi Laura158, lees, verwonder, herken en stel je vragen hier gerust, daar is dit forum voor. Verrijk je kennis van aseksualiteit en zo ook je eigen (a)seksualiteit. Veel succes, plezier en vooral een heel hartelijk welkom.  :cake:

Ace89

Welkom Newie Laura  :cake: :cake: :cake:
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Atlantis

I solemnly swear that I am up to no good...

With Pen and Paint

"She had blue skin, and so did he. He kept it hid, and so did she. They searched for blue their whole way through, then passed right by - and never knew."
-Shel Silverstein

Laura158

Dankjulliewel allemaal!

Edewecht

Hee Laura, ik zie je avatar en die lijkt me wel mooi. Ik kan nog lezen: 'Blessed are the weird people..." maar het is te klein om de rest te kunnen lezen. Heb je nog ergens een grotere afbeelding? Of zou je de tekst hier misschien kunnen vermelden?
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Koning

Welkom Laura!

Citaat van: Edewecht op januari 22, 2019, 06:35:26 AM
Hee Laura, ik zie je avatar en die lijkt me wel mooi. Ik kan nog lezen: 'Blessed are the weird people..." maar het is te klein om de rest te kunnen lezen. Heb je nog ergens een grotere afbeelding? Of zou je de tekst hier misschien kunnen vermelden?

Ik heb bij deze een grotere afbeelding voor je.

Edewecht

Dankjewel Koning! :duim-omhoog:

Mooie spreuk. Het zou zo in de Zaligsprekingen (Bergrede) van Jezus passen, en is daar dan ook een toespeling op, lijkt me.
In gedachten lijst ik 'm in.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Atlantis

Prachtige spreuk. Heb deze even gedownload  :D
I solemnly swear that I am up to no good...

Laura158

Heee, ja, mooie tekst hè?
Ik zie dat jullie hem al gevonden hebben :)