Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Voorstellen

Gestart door LyVo96, januari 28, 2019, 06:43:45 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

LyVo96

Hoi!

Mijn naam is Lydia, 22 jaar en wonend in Lunteren.

Ik ben aseksueel en panromantisch en hoop hier gelijkheid te vinden.
Uiteraard zoek ik wat leuke mensen als vrienden, wie weet groeit er iets moois uit! (hetzij vriendschap of een relatie)  ;D

Mijn hobby's:
muziek, fotografie, koken/bakken, geschiedenis, tekenen, dieren, theosofie, puzzels oplossen en nog veel meer!

Liefs :)

AceVentura

Welkom op het forum Lydia, :cake: :cake: :cake: :cake:

Zo te zien ben je er al helemaal uit welke labels bij je passen :klap: Herkenning zal je hier in ieder geval vinden, als je specifiek op zoek bent voor een vriendschap of relatie dan kan je uiteraard ook een oproepje plaatsen in ons contacthoekje.

Veel plezier hier!
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Ace89

Hee, nog iemand (relatief) uit de buurt, hallo en welkom!  :cake: :cake:
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Edewecht

Ha Lydia!
Welkom. In het rijtje 'hobbies' valt het woordje 'theosofie' mij meteen op. Geen alledaagse hobby ("hobby"? nou ja) en voor zo ver ik weet, nog nooit op dit forum genoemd. (Al lopen hier heel wat zelf-verklaarde filosofen rond en mensen die op ander manieren met esoterische zaken bezig zijn.)

Gelijkheid zul je hier vast ook wel vinden. Als je nog mensen wilt ontmoeten: binnenkort hebben we weer een live meeting in Baarn, zie:
http://du.asexuality.org/index.php?topic=6279.msg166194#msg166194

Tenslotte nog een stukje :cake2: voor jou :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Atlantis

I solemnly swear that I am up to no good...

Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Wizz

Hoi Lydia!
Welkom op het forum! ?  :cake2:
Ik kom de komende 30 weken elke dag in Lunteren (CvP), wie weet kom ik je toevallig een keer tegen.

Bubble

Anders goed is ook goed

Samoth

Hoi Lydia. Welkom hier, doe of je thuis bent!  :cake: