Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ontmoeten

Gestart door LyVo96, januari 28, 2019, 08:43:38 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

LyVo96

Hey!

Na enkele relaties (zonder seks) uit eindelijk kunnen bevestigen dat ik aseksueel ben is toch wel iets dat ik mijzelf gevonden heb.
Daarnaast ben ik panromantisch (niet wanhopig maar ik zou kunnen vallen op alle mogelijke genders).
Met die combi mijzelf gevonden te hebben is het best lastig iemand te vinden die om mij geeft ipv een lichaam ofzo.

Waar kun je dan het beste iemand zoeken? Juist; op een gelijkheidsforum.
Ik zoek leuke nieuwe vrienden en wie weet groeit daar een leuke relatie uit waar ik mijzelf in mag zijn!

Mijn hobby's:
muziek, fotografie, koken/bakken, geschiedenis, tekenen, dieren, theosofie, puzzels oplossen en nog veel meer!

Liefs

Jeroen78

 :cake: :cake: Stuur eens een DM ;)

Koffie

Zo te zien is LyVo96 geen lid meer van het forum. ;)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Coolgirl1989

Citaat van: LyVo96 op januari 28, 2019, 08:43:38 PM
Hey!

Na enkele relaties (zonder seks) uit eindelijk kunnen bevestigen dat ik aseksueel ben is toch wel iets dat ik mijzelf gevonden heb.
Daarnaast ben ik panromantisch (niet wanhopig maar ik zou kunnen vallen op alle mogelijke genders).
Met die combi mijzelf gevonden te hebben is het best lastig iemand te vinden die om mij geeft ipv een lichaam ofzo.

Waar kun je dan het beste iemand zoeken? Juist; op een gelijkheidsforum.
Ik zoek leuke nieuwe vrienden en wie weet groeit daar een leuke relatie uit waar ik mijzelf in mag zijn!

Mijn hobby's:
muziek, fotografie, koken/bakken, geschiedenis, tekenen, dieren, theosofie, puzzels oplossen en nog veel meer!

Liefs

Heey