Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Interesse peiling: AVEN weekend

Gestart door Ace89, januari 30, 2019, 01:08:55 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edewecht

Wow, Samoth...!

Je brengt wat teweeg. ;D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

With Pen and Paint

Erg leuk idee! Het ligt natuurlijk aan de uiteindelijke data, maar ik heb zeker interesse  :) De waddeneilanden zijn inderdaad erg leuk, maar ik vind ze persoonlijk voor zo'n korte trip minder geschikt. Voor mij zou het denk ik nog wel te doen zijn qua afstand, maar als je ook maar een beetje uit het zuiden komt ben je al gauw een halve dag bezig en het is ook een stuk lastiger om er nog 's avonds laat aan te komen, dus dan is het voor veel (zeker als je overdag op vrijdag werkt) denk ik op de eerste dag al niet meer bereikbaar.
"She had blue skin, and so did he. He kept it hid, and so did she. They searched for blue their whole way through, then passed right by - and never knew."
-Shel Silverstein

Edewecht

Citaat van: Edewecht op februari 02, 2019, 12:35:50 PM
Wow, Samoth...!

Je brengt wat teweeg. ;D

Ik bedoel hiermee: je schiet in de roos. Je hebt gelijk. Mijn patroontjes zijn opgeschud, en de kans dat ik mee ga is al groter (afgezien van praktische dingen: in het zomerseizoen is het alle hens aan dek op mijn werk). Veel meer ga ik er op dit moment niet over zeggen - ik laat mijn ouwe koeien lekker in de sloot...
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Samoth

Onwijs fijn, Edewecht. Precies zoals ik mijn post bedoelde, zo pak jij 'm ook op. Zet 'm op! 
:highfive1:

Jan H

Ik ga voor het 2e weekend dan kan ik vrijdag 6 september iedereen op  :cake: trakteren, op mijn 29 verjaardag!

rianne

Leuk idee! Als ik dan kan wil ik graag mee, maar ik weet nu nog niet of ik in september kan.

joel.

Ik ben zeker geintereseert in eventueel een weekend met mensen van het forum,maar seprember gaat hem denk ik niet worden augustus is namnlijk de internationale aven meeting. Ik weet nog niet precies wat de planning is voor de aven meeting maar ik ben wel van plan mee te doen aan een aantal van de actiefitijten. ik ben dan waarschijnlijk zo veel aan het heen en weer rijzen, dat ik niet weet of ik een maand later weer een weekend wil doorbrengen met een groep waarvan ik niet iedereen goed ken.

AceVentura

De plannen zijn ook nog niet heel concreet Joel. Het doel is nu vooral om te kijken of er voldoende animo is om moeite te gaan steken in het organiseren van zoiets, want dat doe je uiteraard ook niet in een middagje. Het zou zonde zijn als we er een hoop moeite in steken en vervolgens niemand het ziet zitten.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Ayla

Oooh wat tof! Ik heb me net geregistreerd als nieuw lid van dit forum en ben de site aan het uitspitten. ;) Maar als ik mee mag dan heel graag! Ik kan altijd wel, ben flexibel qua datums. :)

AceVentura

Uiteraard mag je mee, we maken wat dat betreft geen onderscheid tussen nieuwe leden of leden die al langer meedoen.
Er zullen ongetwijfeld nog veel topics komen voordat dit weekend er daadwerkelijk is, dus houd het in de gaten zou ik zeggen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Samoth

Hey Ayla, leuk om jouw aanstekelijke enthousiasme te zien. 
:highfive1:

Artemyr

Ik ben op dit forum gekomen om meer ACES te ontmoeten om vervolgens door drukte volledig MIA te gaan  :banghead: (verder alles goed hoor)
Weekend lijkt mij iig leuk, ik houd van spelletjes en ook van koken  ;D
September is echter wel altijd een beetje druk voor me, dus dan ligt het echt aan de datum.

Ayla


Natascha

Lijkt me super leuk.
Alleen ben ik v 13/9-5/10 in Indonesië ???? ??
Mocht het daarvoor of daarna kunnen, dan graag
En .... graag ergens waar mijn hondjes mee kunnen aub
Echt super leuk idee ??
Ik zoek geen prins op een wit paard, maar een mafkees die me aan het lachen maakt!