Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Interesse peiling: AVEN weekend

Gestart door Ace89, januari 30, 2019, 01:08:55 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bubble

#30
Ik heb er nog eens over nagedacht, maar eerlijkheidshalve denk ik dat ik (zodra er eenmaal iets gepland zou zijn), ik het toch af laat weten. Vindt het toch een heel punt  om een weekend samen op te trekken met meerdere mensen.
Dacht dat ik dat maar beter nu kon laten weten. Desalniettemin wens ik iedereen die wel zou gaan/gaat enorm veel plezier. Ik mail het recept voor de zalm met zeekraal wel door als daar dan behoefte aan is ;)
Anders goed is ook goed

kim10

Heel leuk idee. Ik haat koken. Wil best afwassen.

AceVentura

Fijn dat je het nu al laat weten Bubble, kan me best voorstellen dat een weekend met een groep anders is dan een dagje uit.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Ayla

Citaat van: kim10 op april 03, 2019, 07:21:22 PM
Heel leuk idee. Ik haat koken. Wil best afwassen.

That's a deal right there!  :highfive1: Ik hou van koken, haat afwassen.

Somebody someome

kijk ayla snap ik. Hou ook niet van andermans zooi opruimen

AceVentura

Ik hou niet erg van koken en doe het meer omdat het nou eenmaal moet. Daarentegen ben des te beter in het opeten en daar help ik dan ook graag bij ;D
Afwassen vind ik geen probleem.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Koken in/met een groep vind ik wel ingewikkeld - allemaal prikkels enzo - maar achteraf is het altijd wel weer leuk. 'Iedereen' doet een paar dingetjes ...en dan staat er ineens een complete maaltijd klaar!
Verder ben ik meer een uitvoerder ('wat moet ik doen?') dan een organisator (overzicht en taken verdelen).
En... heeeel fijn dat er mensen zijn die de rotzooi daarna weer willen opruimen ;D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Marsumarsu

Citaat van: kim10 op april 03, 2019, 07:21:22 PM
Heel leuk idee. Ik haat koken. Wil best afwassen.
Dan join ik je in Team Afwas!
Ik houd dan wel van koken... maar als het voor een groep is (of überhaupt voor andere mensen) wordt ik altijd bevangen door de irrationele angst dat het op de een of andere onverklaarbare manier enorm gaat mislukken. Daarom koos ik in de tijd dat ik in communes leefde ALTIJD voor team afwas, hahah :P