Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hoi iedereen

Gestart door IJsvogel, februari 03, 2019, 02:33:45 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

IJsvogel

Na een tijd lang aarzelen heb ik mij dan eindelijk aangemeld. Ik heb al aardig wat gelezen op de website en ben daar dan ook al 3 jaar geleden mee begonnen. Voorstellen is wel even netjes natuurlijk dus bij deze; ik ben een 48 jarige vrouw uit Zaanstad. In de tijd dat iedereen om mij heen met vriendjes bezig was, had ik daar helemaal niets mee. Ik sportte fanatiek en deed goed mijn best op school. Ik vond het dan ook logisch dat ik geen "tijd" had om mij daarmee bezig te houden. Uiteindelijk ben ik op mijn 25e maar eens begonnen met daten. Nou, dat was een succes (not). Ik vond de mannen gewoon nooit leuk en als dat wel zo was, gewoon omdat ze gezellig waren, kreeg ik vluchtneigingen doordat zij altijd al zo "snel" wilde zoenen enzo.... Ik vond het maar vreemd dat ze al na 1 date zoiets wilden. Vele mislukte pogingen later en mezelf te hebben voorgehouden dat ik gewoon iemand ben die lekker alleen wil zijn, kwam de serie "Divorce" op TV waarin Linda de Mol een aseksuele arts speelde. Ineens was daar herkenning! Vanaf toen ben ik op internet gaan kijken en zo ben ik ook op deze website uitgekomen. Na het lezen van vele herkenbare stukken heb ik het voor mezelf duidelijk dat ik aseksueel ben. Verder weet ik nog helemaal niet wat voor soort relatie ik eventueel zou willen (man/vrouw) maar mijn beperkte vriendenkring uitbreiden met gelijkgestemden zou mijn leven wel verrijken. Ik vergeet nog te melden dat ik single ben en nog nooit een relatie of seks heb gehad. Ik hoop het allemaal te gaan uitzoeken en vinden, onder andere door op dit forum te starten! Ik ben benieuwd waar het toe gaat leiden.

Edewecht

Hoi IJsvogel, leuk dat je erbij komt.

"Ineens was daar herkenning!" Ja, zo is het bij veel leden hier gegaan, je bent niet de enige.
Welkom! :cake:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Atlantis

Hoi Ijsvogel. Welkom en dapper dat je stap hebt genomen om je in te schrijven  :cake: :cake: :cake: :cake:
I solemnly swear that I am up to no good...

AceVentura

Welkom op het forum IJsvogel,  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:

Wat goed dat je nu de stap gezet hebt om je aan te melden :klap:
Die serie Divorce is hier wel vaker langs gekomen, dus fijn dat je op die manier aan het zoeken bent gegaan. Wees welkom, doe gezellig mee zou ik zeggen. Door de praten/lezen valt er soms ineens wat op z'n plek.

:wave:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Happy

Welkom op het forum, veel plezier hier!  :cake: :cake: :cake:

Bubble

Hoi IJsvogel, welkom.
Ik vind je forumnaam echt leuk gevonden, vooral omdat je hem een beetje kunt verbasteren tot Acevogel. Was dat bewust of vind je IJsvogels gewoon mooie dieren?
Anders goed is ook goed

Samoth

Hey IJsvogel, fijn dat je door die serie herkenning vond en wat goed dat je naast lezer nu ook poster bent geworden op dit forum. Welkom.  :cake:

IJsvogel

Bedankt voor jullie welkomstberichten!