Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Seks

Gestart door Sammy, november 13, 2006, 07:02:55 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ienepien


myra

ik kleur ook graag.. maar vertel het niet verder

Zonnekind

Ik heb zo van die grote kleurplaten voor volwassenen. Vroeger deed ik dit meer maar eigenlijk zijn dit wel heel mooie tekeningen.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

petra1963

Ik kleur ook regelmatig. Van die mandala-tekeningen enzo...  ::)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jan

Ik zie de koppeling tussen Lego en seks eigenlijk niet..
De drie vragen zijn leuk, maar bijna iedereen kan alle antwoorden aanklikken. Dus is antwoord drie altijd goed (behalve als het heel érg duidelijk is).

albie

Ik heb wel een aantal keer seks gehad maar eigenlijk meer om het vriendje tevreden te stellen en om maar van het gezeur af te zijn.

Als t aan mij lag dan had ik nu allang een vriend/vriendin gehad waar ik GEEN seks mee zou hebben.

gadverdamme wat voelde ik me smerig elke keer weer als ik wat had gedaan...

aseksueel, ikke?
jah. echt wel...

doe mij maar gewoon knuffelen en af en toe wat zoenen mischien maar daar houd t ook echt mee op...

en de overeenkomst tussen seks en lego kan ik ook niet erg vatten eerlijk gezegt  ???

I-lady

Ik heb wel sex gehad,veels te veel naar mijn idee en meer omdat het "moest" omdat je anders geen normale relatie kan hebben..

Jovi_Hobbes

Helaas gebeurt dat maar al te veel dat mensen die aseksueel blijken te zijn al jarenlang hun gevoelens opzij zetten omdat seks nu eenmaal iets is wat iedereen hoort te doen en wat iedereen leuk hoort te vinden. Voor sommige mensen is het echter allemaal niet zo vanzelfsprekend...
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

I-lady

Nee inderdaad! Ik ben ook erg blij dat ik dit forum heb gevonden,eindelijk mensen die er hetzelfde over denken als ik.

anoniem12

nooit seks gehad :-X

jojo83

Ik heb ruim 10 maanden een relatie gehad met een seksueel. Mijn ervaring is dat je dan haast wel "moet" (hoe wel ik dat een erg vervelend woord vind; moeten). Als het aan hem lag zouden we het denk ik bijna elke dag wel gedaan hebben. Ik hield het bijna altijd tegen, maar soms kon ik er echt niet onderuit. Dus in totaal 4 of 5 keer gebeurd. Vreselijk! Echt geen bal aan en ik was altijd blij als hij klaar was. Zonde van onze tijd.
Maar goed; omze relatie leed er wel onder en het is 1 van de belangrijkste redenen dat het uit is gegaan. Daarom sta ik ook niet echt meer open voor een relatie met een seksueel. Veel te gecompliceerd...

_dystopian_

"Het kan wel, maar het moet niet" denk ik hierover

Eva1971

Van te voren vond ik het idee al nix en in de praktijk vind ik ut ook nix.
Lieve groeten van Eva1971

AniMeshorer

Waarom een vrolijke emoticon bij "ik niet" en een treurige emoticon bij "ik wel"? Ik zou met veel plezier die emoticons omwisselen en "ik wel" antwoorden, omdat dat zou indiceren dat die dekselse erotofobie aan het verdwijnen is. Die last verliezen zou veel voor me betekenen (meer dan de seks an sich, want daar heb ik niet zo'n sterke behoefte aan, maar het zou wel leuk zijn geen angsten meer te ervaren rond seks)
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.

Zonnekind

Dat kan ik begrijpen! Misschien eens voorstellen aan een van de admins om het aan te passen of de emoticons gewoon weg te doen.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.