Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Laatkomer

Gestart door Stevie1992, februari 06, 2019, 11:27:25 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stevie1992

Hoi :)

Niet verklappen maar ik ben hier eigenlijk al heel lang :schater: kwam er alleen laatst pas achter dat ik mij nooit voorgesteld heb

Ik ben een meid uit Groningen en ben biromantisch aseksueel. In maart 2019 word ik 27. Ik heb de bachelor Social work gedaan en ben nu op zoek naar een leuke baan in het veld.

De reden dat ik mij nooit voorgesteld heb is waarschijnlijk een combo geweest van vergeetachtigheid en niet weten wat ik eigenlijk moet schrijven. Verder ben ik eigenlijk heel open (onder het onderdeel 'aseksualiteit in de media' sta ik twee keer) en ook iedereen om mij heen weet het gewoon. Ben al 2 keer naar een meet up in de buurt geweest en ga binnenkort voor t eerst naar eentje verderop. Online ben ik actiever op facebook dan hier op het forum al check ik het hier nu wel wat vaker. Ik run zelf een internationale groep voor aseksuelen en ben ook lid van de Nederlandse (vraag vooral om de link als t je gezellig lijkt). Ik zou t wel leuk vinden om nog meer mensen in de buurt te leren kennen, qua dat zijn wij toch nog niet zo heel actief hier in het noorden.

Okay, nu heb ik geen idee meer wat ik moet zeggen. Vraag vooral als je meer wilt weten.
I need no reasons, I simply.. am

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

Alsnog welkom Stevie1992,  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:

Leuk dat je alsnog de moeite neemt om je even voor te stellen :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Atlantis

Hi Stevie1992,  welkom en heel veel  :cake:  :cake: :cake: :cake: :cake: :cheerleader:
I solemnly swear that I am up to no good...

Samoth

Jeej Stevie, zoals nooit iemand te oud is om te leren, zo is niemand ooit te laat zich te (her)introduceren. Het voelt raar om welkom tegen iemand te zeggen die ergens eerder was dan jij, dus zeg ik in dit specifieke geval; moi wicht!  :cake: