Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Tevreden!

Gestart door Wizz, februari 12, 2019, 08:38:36 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wizz

Afgelopen weekend kreeg ik leuk bericht dat mijn zus zwanger is. Zo fijn nieuws!
En het mooiste was, ik voelde me er helemaal oke bij! Nu ik weet dat ik aseksueel ben, weet ik niet of ik ooit nog in een relatie zal komen. Eerder had ik sterk een kinderwens. Maar omdat ik me zo goed voel bij het stukje aseksualiteit, heb ik geen wensen voor hoe mijn leven ingevuld hoort te zijn. Ik zie wat er op mijn pad komt, of ik alleen blijf of samen met een man of vrouw en tegen die tijd kijk ik wel weer verder.

In afgelopen weekend heb ik ook een theedoos gemaakt, lekker even ontspannen bezig zijn. Dit heb ik in de kleuren gedaan van de vlag van aseksualiteit.
Gewoon; omdat ik blij ben om aseksueel te zijn.  :cake2:

Atlantis

Wat een mooi nieuws, Wizz. En wat fijn dat je er zo mee omgaat!!!!
Je klinkt ontspannen en dat is een goed teken. Ik kijk er naar uit om je verhaal verder te horen, de 23ste  :D
Btw, mooie theedoos  :klap:
I solemnly swear that I am up to no good...

Samoth

Wat een mooi bericht, tante (to become) Wizz. Klasse dat je zoiets ook naar jezelf positief weet te koppelen. Zo'n theedoos in ace-kleuren is een prachtig bewijs van jouw acceptatie en trots. You go girl! :cheerleader:

Koffie

Met zo'n theedoos word je een echte theetante. :) Gefeliciteerd!
En gelukkig voor je dat je je kinderwens min of meer los kunt laten. Ik denk niet dat ik dat had gekund. Niet om hoe het hoorde, maar ik had het gevoel moeder te zijn, zonder kinderen. Dat vond ik ontzettend verdrietig. Maar gelukkig is die wens van mij wel in vervulling gegaan.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

Wat fijn dat het aseksueel zijn nu zo comfortabel voor je voelt :cheerleader:

En je theedoos is mooi geworden :klap:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Bubble

O Wizz, wat ben ik ontzettend blij voor je. Om alles wat je hier nu schrijft. Thuisgekomen bij jezelf, zó mooi!
Enne.. theetante zijn schijnt goedkoper te zijn dan suikeroom :schater:
Anders goed is ook goed

Ace89

Wat heerlijk dat je jezelf zo gevonden hebt! En de theedoos is ook erg mooi.
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Wizz