Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Het kan gekker

Gestart door Atlantis, februari 13, 2019, 12:12:01 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Atlantis

I solemnly swear that I am up to no good...

Koffie

En wat een armoe om dat via een knop in een app aan te moeten geven.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Bubble

 :schater: :schater: :schater:

Ik geloof dat ik zo'n knop niet echt nodig heb, zou alleen maar hoop of verwarring wekken. Ik zou knettergek worden van een partner die steeds controleert of dat kreng het wel doet. En me stilletjes (gierend van de lach) afvragen hoelang het zou duren voor het kwartje zou vallen. Wel weer leuk voor weddenschappen >:D
Anders goed is ook goed

Atlantis

Hihi. Zie je iemand al elke dag het lampje verwisselen?  :schater:
I solemnly swear that I am up to no good...

Koffie

Oh het is trouwens niet via een app zoals ik eerst dacht. Je zit gewoon naast iemand en dan druk je op je knop.
Ik zie er wel brood in trouwens, maar ik zou dan afspreken dat het niet om seks ging, maar zin in koffie of thee. ;)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Bubble

Citaat van: Atlantis op februari 14, 2019, 06:31:18 PM
Hihi. Zie je iemand al elke dag het lampje verwisselen?  :schater:
Jaaaaahhhh!!! Juist!! :rollol: :rollol:

Citaat van: Koffie op februari 14, 2019, 07:00:28 PM
Oh het is trouwens niet via een app zoals ik eerst dacht. Je zit gewoon naast iemand en dan druk je op je knop.
Ik zie er wel brood in trouwens, maar ik zou dan afspreken dat het niet om seks ging, maar zin in koffie of thee. ;)
Maar dan wel met cake :highfive1:
Anders goed is ook goed

Atlantis

Zullen we daar dan gelijk maar een lekkere maaltijd van maken?  :rollol:
I solemnly swear that I am up to no good...

Bubble

Citaat van: Atlantis op februari 15, 2019, 08:14:02 AM
Zullen we daar dan gelijk maar een lekkere maaltijd van maken??  :rollol:
Tja, dat kan niks anders dan pannenkoeken worden toch? En dan voor Edewecht een Pizza-pannenkoek
Anders goed is ook goed

Atlantis

Moet hij wél eerst op de knop drukken  ;)
I solemnly swear that I am up to no good...

Edewecht

:slaap: (Edewecht schrikt wakker)

Eh... "KNOP" ?
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Bubble


[/quote]
Citaat van: Atlantis op februari 15, 2019, 03:19:19 PM
Moet hij wél eerst op de knop drukken?  ;)
:schater: :schater: :schater:

Citaat van: Edewecht op februari 15, 2019, 06:36:32 PM
:slaap: (Edewecht schrikt wakker)
Eh... "KNOP" ?

Serieus, om te gieren dit! Ik zie het helemaal voor me en zou zo'n ding eigenlijk al willen bestellen. Waar te koop??
De 24e heb ik een eter en zit al compleet in de fantasie-stand dat die met een beteuterd gezicht naar een leeg bord blijft staren. Misschien zet ik voor de gelegenheid wel een bel op tafel...

Edewecht, bij dezen is Samoth veilig in Baarn (waarschijnlijk dan). Atje en ik nemen jou gewoon mee op sleeptocht. Komt je sportcommentaar gewoon uit  ;D ;D





Anders goed is ook goed

Atlantis

 
Citaat van: Bubble op februari 15, 2019, 06:44:59 PM
Edewecht, bij dezen is Samoth veilig in Baarn (waarschijnlijk dan). Atje en ik nemen jou gewoon mee op sleeptocht. Komt je sportcommentaar gewoon uit?  ;D ;D







Haha. Uitstekend idee, Bubbace  :highfive1: Waarschijnlijk wordt hij helemaal gek van ons  :cheerleader:
I solemnly swear that I am up to no good...

Bubble


Citeer
Haha. Uitstekend idee, Bubbace?  :highfive1: Waarschijnlijk wordt hij helemaal gek van ons?  :cheerleader:

Wil je hem ontmoedigen, ofzo??  ::)
Anders goed is ook goed

Atlantis

Oké. Alleen van jou dan  :schater:
I solemnly swear that I am up to no good...

Bubble

Sorry Edewecht,
Ik probeerde Baarn nog aantrekkelijk te houden voor je door je niet alleen met Atje te laten lopen, maar helaas. Ik geloof dat dat niet gaat lukken.
Weet je wat? Als je op die knop drukt, dan kom ik je van haar redden. En als je dat niet wil (zou kunnen, maar verwacht ik niet) gewoon een appgroep starten met de overige wandelaces.
Anders goed is ook goed