Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Poll: AVEN weekend datum!

Gestart door Ace89, februari 18, 2019, 09:38:34 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ace89

Naar aanleiding van dit topic: http://du.asexuality.org/index.php?topic=6333.0

:cheerleader: AVEN weekend!  :cheerleader:

Wie heeft er zin in een gezellig weekendje weg? We komen vrijdagavond bij elkaar voor een borrel, doen zaterdag en zondag leuke activiteiten en gaan zondagmiddag weer naar huis. Hierbij is er ook voldoende ruimte om lekker te doen wat je zelf wilt. We proberen het budget laag te houden.

Stem voor 16 maart, dan hebben we een idee hoeveel mensen meewillen.



Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Atlantis

I solemnly swear that I am up to no good...

Samoth

Ik kan voorlopig op al die weekenden, maar ik stem pas op 15 maart omdat ik nu dus (nog) niet echt een voorkeur heb. :ange:

Bubble

In ieder geval oktober al aangevinkt, september weet ik nog niet, maar mijn mei-vakantie is verplaatst naar september en daar heb ik voorlopig nog geen datum van.
Anders goed is ook goed

Edewecht

Ik stem niet, ik kijk wel welke datum het wordt. Half of eind september hebben wij altijd familie-reünie, en dat gaat voor. Maar ook die datum weet ik nog niet. Lekker vaag hè?
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Atlantis

Hé Edewecht. Ik vind het al heel dapper dat je het in overweging neemt  :klap: :highfive1:
I solemnly swear that I am up to no good...

Ace89

Ik weet dat het nog erg ver weg is, maar met een huis voor een grote groep boeken is het beter om redelijk vroeg te zijn, zeker met een kleiner budget. We kunnen sowieso een huisje nemen met wat extra plekken, voor de late beslissers :)
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Somebody someome

leuk idee nikkinda alvast gestemd. hopelijk word get super leuk. Tot nu toe ga ik denk wel mee maar op zo lange termijn ben ik nog nergens zeker van

Stevie1992

Ik heb nog geen flauw idee wat er in die tijd allemaal gebeurt, ben op t moment bezig met een nieuwe baan zoeken dus misschien weer ik begin maart meer.
I need no reasons, I simply.. am