Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Nieuw

Gestart door leinx, februari 21, 2019, 09:55:05 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

leinx

Hi, ik ben Lein, 37 uit Haarlem. Single (en kattenmoeder  :D )

Ik weet sinds 2017 pas van het bestaan van seksualiteit af. Dacht altijd dat ik gewoon raar was dat ik nooit seksuele interesse had in anderen. Ik deed maar alsof om "gewoon" te zijn.
Het was tijdens pride month dat Huffpost een artikel deelde over een stel aseksuele mannen dat ik eens ging Googlen en er een soort gewicht van mijn schouders viel toen ik ontdekte dat ik niet raar was, maar gewoon anders. Beetje net als toen ik de term introvert ontdekte en dacht: "Ja, dat ben ik! Ik ben niet de enige!"

Ik was al wat langer lid van FB groups, maar zag dat er af en toe naar dit forum gelinkt werd. Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst op een forum ben geweest, om eerlijk te zijn. Waarschijnlijk niet sinds 2000 ofzo toen ik boyband fan was en er nog geen social media bestond  ;)

Maar hier ben ik dan. Heel misschien verzamel ik genoeg moed bijeen om komende zaterdag naar Baarn te komen, maar dat is misschien wat te veel gevraagd van mezelf. Wie weet dat ik de volgende week wel kom :)

Lein x

Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Atlantis

Hoi Leinx, welkom op dit forum. Waarschijnlijk ga je een hoop herkenning vinden. En wat betreft Baarn, daar zijn er meer bij die voor het eerst komen hoor. Voor mij wordt het de 3de meeting en ik heb er heel veel aan gehad. Ook fijn om gelijkgestemden te spreken en  te ontmoeten. Het is allemaal heel ontspannen. Dus voel je vrij  ;).
Groetjes, Atlantis  :cake: :cake: :cake:
I solemnly swear that I am up to no good...

Edewecht

Hallo Lein, welkom!

Het gevoel dat er een last van je schouders valt en de ontdekking 'ik ben niet de enige' herkennen wij hier vrijwel allemaal. Welkom bij de club. :)
En over Baarn: doe wat goed voor je voelt. Als de drempel toch ietsje te hoog is, dan misschien een volgende keer.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Welkom op het forum Lein,  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:

Fijn dat je ons gevonden hebt, dat gevoel van die ontdekking (her)kennen de meesten wel denk ik. Doe voor de meeting in Baarn vooral wat goed is voor jou. Het kan soms een hele drempel zijn naar zoiets toe te gaan, en ik weet ook dat het het meer dan waard kan zijn om die drempel over te gaan. Doe het op jouw tempo, en alleen als het voor jou goed voelt.

Veel plezier hier :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Wizz

Welkom!

Alle goede tips voor de wandeling in Baarn zijn al gegeven.  :)
Ik zou het leuk vinden je te leren kennen! Misschien tot morgen en anders wie weet tot wanneer.

:cake: :cheerleader: :cake:

Ace89

Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Samoth

Hoi Leinx,

Fijn dat je nu weet dat je niet helemaal de enige bent die voelt zoals jij voelt. Of in ieder geval herkenning bij anderen merkt in wat je voelt en juist wat niet. Je bent zeer welkom in Baarn. Sowieso zeer welkom hier.  :cake:

Erik7494

"Having no destination, I am never lost."-Ikkyu Sojun

Bubble

Hoi Lein, welkom!

Ik sluit me aan bij de andere leden wat betreft de wandeling morgen: van harte welkom. En anders een andere keer. Wat voor jou goed voelt.
Anders goed is ook goed

leinx

Bedankt allemaal! Ik hoop dat het gezellig was in Baarn :)

suus

Welkom, wat leuk ineens veel Haarlemmers op het forum  :wave:

Samoth

Citaat van: suus op maart 03, 2019, 10:23:14 PM
Welkom, wat leuk ineens veel Haarlemmers op het forum?  :wave:

:) Inderdaad. Sinds we besloten hebben een volgende meeting in Haarlem te houden, schrijven zich plots meerdere Haarlemmeers hier in. Of daar een causaal verband in zit, durf ik niet zo te stellen. Maar toch na de meeting in Haarlem maar eens één in Groningen organiseren, benieuwd of er dan ook wat meer noorderlingen zich hier inschrijven. Altijd welkom, want Groningen = :smile-hart: (en heus niet zo eind van de wereld ver weg).