Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Haarlem meeting

Gestart door Atlantis, februari 23, 2019, 10:45:21 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

joel.

Bedankt allenmaal voor weer een geslaagde meeting, ik heb nu al weer zin in de volgende keer.


Atlantis

I solemnly swear that I am up to no good...

Atlantis

Het was weer leuk, mensen. Het gezelschap was goed, de stad prachtig, het weer mooi en het eten zalig  :cheerleader:.
Dank jullie wel allemaal en tot de volgende meeting  :highfive1: :knuffel:
I solemnly swear that I am up to no good...

MvD

Ik vond het ook erg gezellig en het gezelschap was top!  ;D
Bedankt voor de leuke dag in my hometown! :)

AceVentura

Fijn te lezen dat jullie een leuke dag hebben gehad :cheerleader:

Wat hebben jullie allemaal gedaan/gezien?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Ayla

Ik vond het ook onwijs gezellig met jullie! ^^ Snel maar weer een meeting, hoor!

Atlantis

Hoi Martine, wat een leuk initiatief  :D.  En Gent zou me ook onwijs leuk lijken, maar helaas kan ik 20 april niet. Voor wie wel kunnen en gaan, heeeeel veel plezier  :highfive1:
I solemnly swear that I am up to no good...

Atlantis

Even een verslagje van de Haarlem meeting. Bubble en ik waren samen goed op tijd in Haarlem en we zaten inderdaad te zotten op een stenen bankje (@Edewecht  :schater:).
Toen iedereen er was, was Bubble de uitgeprinte route kaart kwijt, die ze bij zich had gestoken, omdat ik m anders zou vergeten.... en die was toen kwijt  :rollol:.... Toen hebben we maar zelf een route uitbedacht en een paar leuke plekjes van Haarlem bezocht. Bij het eerste terrasje heerlijk wat gegeten en gedronken (bleek dit bij het hotel te horen waar Samoth had geboekt.... haha, niet doorgehad en dus ook niet ingecheckt  ;). Vervolgens weer lopen, weer terrasje waar nog plek was voor zo'n grote groep. Wat bleek, het bleek gesloten te zijn  ;). Dus op zoek naar ander (open) terrasje met genoeg ruimte. Daarna weer wat gelopen en Samoth ingecheckt bij het hotel. Wéér een stuk gelopen en bij het restaurant héérlijk gegeten. Was een super leuke en best wel vermoeiende dag, maar wat leuk dat we weer wat nieuwe leden hebben ontmoet  :D.
Op weg naar huis, in de trein, vond Bubble de routekaart gelukkig weer  :schater:..... Het had gewoon zo moeten zijn.
Bedankt allemaal en tot de volgende keer  :grouphug:.
Ps. De foto's ga ik (proberen) te plaatsen...... geen garanties  ;)
I solemnly swear that I am up to no good...

Bubble

Was inderdaad een leuke dag met nieuwe o tmoetingen. Lekker ontspannen en van het gezelschap, weer en de omgeving genoten.

Die route was natuurlijk niet echt weg, ik had gewoon geen zin om volgens een vastgestelde route te lopen...

En Edewecht, Atlantis was uiteraard degene die aan het zotten was. Ik zou zoiets nooit doen. Ben ik veel te timide voor...
Anders goed is ook goed

Samoth

Station Zwolle. Al flink op de terugweg dus. Atlantis, top dat je dit op poten hebt gezet. Dank je. Dat er geen route was, vond ik juist heerlijk. Dus dank je voor je (al dan niet bewuste) verstrooidheid, Bubble. Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat. En het ging volgens mij geweldig. Kunnen wij allemaal samen. Ieder met eigen eigenaardigheden en pseudo kimderachtighheden. Super leuke wandeling, prachtig weer, ongeplande happenings als met de groep Ayla haar toffe huisje van binnen bekijken, biertjes (of non alcoholische drankjes, alles was prima) op terrassen, o.a. inderdaad op het terras van wat later mijn hotel bleek, lekker snuisteren in een stripwinkel die op het pad lag dat we liepen, een knuffel en ruimte voor emoties, zalig Thais eten en vandaag nog een mini-meeting en super gezellig op het terras gekeuveld met de Haarlemse Suus die gisteren niet bij de meeting kon zijn. MvD, ik heb Suus doorgegeven dat jij graag eens met de Haarlemmers van dit forum meet. Prachtig dat dit forum en meetings tot mooie dingen kunnen leiden. Lieve toffe mensen, wat heb ik een ge-wel-dig weekend gehad. Dankzij jullie. Hartjes voor jullie allen!

AceVentura

Hummm ... terrasjes, eten, mensen ontmoeten, lekker lopen .... ik heb wat gemist! Fijn dat jullie het zo leuk gehad hebben :cheerleader:

Hopelijk kan ik een volgende keer weer mee.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

With Pen and Paint

Klinkt als een geslaagde dag! Leuk om te horen dat het zo'n succes was ^^
"She had blue skin, and so did he. He kept it hid, and so did she. They searched for blue their whole way through, then passed right by - and never knew."
-Shel Silverstein

Amber

Ik vond het ook weer een supergezellige meetup zaterdag! Het heerlijke eten en de interessante apenfeitjes van Ayla maakten het ook echt helemaal af! :D

MvD

#133
Thanks Samoth voor het doorgeven :D

Atlantis

Hallo allemaal. Het lukt me niet om de foto's te plaatsen. Met geen mogelijkheid krijg ik ze tot max 129 kb verkleind  :(....
Is er iemand die hier (wel) handig in is? Dan stuur ik ze ff per mail.....
I solemnly swear that I am up to no good...