Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Haarlem meeting

Gestart door Atlantis, februari 23, 2019, 10:45:21 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iris94

Als het de 30e wordt dan sluit ik graag aan! :)

With Pen and Paint

De 16e kan ik sowieso niet, maar de 30 misschien wel. Ik kijk nog wel even of ik kom. Aan de ene kant is lijkt het me zeker leuk om weer naar een meeting te komen, maar een kroegentocht is misschien niet helemaal aan mij besteed ;)
"She had blue skin, and so did he. He kept it hid, and so did she. They searched for blue their whole way through, then passed right by - and never knew."
-Shel Silverstein

Wizz


Atlantis

Citaat van: With Pen and Paint op februari 26, 2019, 12:20:57 AM
De 16e kan ik sowieso niet, maar de 30 misschien wel. Ik kijk nog wel even of ik kom. Aan de ene kant is lijkt het me zeker leuk om weer naar een meeting te komen, maar een kroegentocht is misschien niet helemaal aan mij besteed ;)
Hi With pen and paint. Wees niet bang hoor. Het wordt echt geen drinkgelag, maar hier en daar een terrasje pakken, of een bezienswaardige gelegenheid bezoeken zit er wel in. Er is bijvoorbeeld een kerk, die is omgebouwd tot brouwerij/café en die is het bezichtigen zeker waard. Verder gaan we Haarlem gewoon bekijken. Er valt zó veel te zien, het is een prachtige stad. Er zal dus vooral weer veeeeeel gelopen worden  ;)
I solemnly swear that I am up to no good...

Bubble



Citaat van: Atlantis op februari 26, 2019, 11:12:28 AM
Het wordt echt geen drinkgelag, maar hier en daar een terrasje pakken, of een bezienswaardige gelegenheid bezoeken zit er wel in. Er is bijvoorbeeld een kerk, die is omgebouwd tot brouwerij/café en die is het bezichtigen zeker waard. Verder gaan we Haarlem gewoon bekijken. Er valt zó veel te zien, het is een prachtige stad. Er zal dus vooral weer veeeeeel gelopen worden  ;)
Atje, wat zeg je nou?? Géén drinkgelag???? Je had het nog zó beloofd!! Ik was echt van plan om me helemaal klem te zui.. drinken aan de jasmijnthee! :78: :78: Weer een illusie armer.

Anders goed is ook goed

Atlantis

Haha. Jasmijn thee in een thermosfles dan????  :schater:
I solemnly swear that I am up to no good...

joel.

Citaat van: Bubble op februari 26, 2019, 05:26:34 PM


Citaat van: Atlantis op februari 26, 2019, 11:12:28 AM
Het wordt echt geen drinkgelag, maar hier en daar een terrasje pakken, of een bezienswaardige gelegenheid bezoeken zit er wel in. Er is bijvoorbeeld een kerk, die is omgebouwd tot brouwerij/café en die is het bezichtigen zeker waard. Verder gaan we Haarlem gewoon bekijken. Er valt zó veel te zien, het is een prachtige stad. Er zal dus vooral weer veeeeeel gelopen worden?  ;)
Atje, wat zeg je nou?? Géén drinkgelag???? Je had het nog zó beloofd!! Ik was echt van plan om me helemaal klem te zui.. drinken aan de jasmijnthee! :78: :78: Weer een illusie armer.


jij hebt het over de afterparty, jasmijnthee is veel te sterk om vervolgens nog een stuk te lopen.

Bubble

Citaat van: Atlantis op februari 26, 2019, 06:35:59 PM
Haha. Jasmijn thee in een thermosfles dan????:schater:
Not funky
Ok. Beetje dan :D
Anders goed is ook goed

Atlantis

Citaat van: joel. op februari 26, 2019, 06:45:50 PM
jij hebt het over de afterparty, jasmijnthee is veel te sterk om vervolgens nog een stuk te lopen.

:schater: Ja sterk spul hoor!!!! Moet je echt mee uitkijken  :schater:
I solemnly swear that I am up to no good...

AceVentura

Als we aan de jasmijnthee gaan dan haak ik af hoor! :schater:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Atlantis

Citaat van: AceVentura op februari 26, 2019, 07:16:43 PM
Als we aan de jasmijnthee gaan dan haak ik af hoor! :schater:

Hoeft niet hoor. Alleen Bubbace gaat aan die vieze thee  :rollol:
I solemnly swear that I am up to no good...

Bubble

HELP!! ADMINS!! Ze pesten me!!  :78: Zielige, onschuldige, jasmijnthee drinkende ikke :ange:
O wacht, een van de Admins doet gewoon mee...

Hebben we hier ook een pest-protocol? Zo ja, dan graag een link daarnaar, want ik wil dat ook graag leren :schater: :schater:
Anders goed is ook goed

Koffie

Pesten? Koffie adviseert samen een bakkie te doen. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Atlantis

Citaat van: Koffie op februari 26, 2019, 11:15:55 PM
Pesten? Koffie adviseert samen een bakkie te doen. :)

Goed plan, Koffie. Een jasmijnbakkie of zo..... :klap:
I solemnly swear that I am up to no good...

Erik7494

Ik kan allebei de dagen niet helaas. 
In Haarlem zou ik toch echt minstens een biertje bij de Jopenkerk doen trouwens!
"Having no destination, I am never lost."-Ikkyu Sojun