Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Terug van weggeweest

Gestart door Natascha, maart 02, 2019, 10:25:30 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Natascha

Te lang weg geweest hier en het lijkt nog langer.

Inmiddels al ruim 2 jaar niet meer getrouwd, maar nu ook echt afscheid genomen
Tja na 3 maanden toch weer bij elkaar gekomen, want ik voelde me eenzaam en miste het vertrouwde.
Nu sinds 3 maanden compleet contact verbroken.
Het samen zijn mis ik wel, maar dat mis ik al jaren, want de visie van mijn ex: geen sex dan ook nauwelijks/geen fysiek contact.
Niet dat hij dat zo stelde, maar in de praktijk kwam het daar wel op neer.
Hij zei het te begrijpen en te accepteren, dus ben ik nog harder aan mezelf en ons gaan werken, maar helaas....
Ik ben nu druk bezig uit mijn burn out te komen, wat zeker beter lukt nu ik geen sexueelactieve partner meer hebt, dus daar kom ik wel door heen.
Door de scheiding ook geen werk meer, maar vh uitkoopgeld lukt het voorlopig wel =D
Kortom een gelukkig mens met een deukje.

Ik ben nog steeds gek van mijn hondjes en dieren in het algemeen en doe behendigheid met de honden en af en toe wat speurwerk en veel wandelen lekker langs het strand enzo, heerlijk.
Verder ben ik het nog niet verleerd en ben ik gek van gek doen, vakanties, 80-90 party's, bios, shoppen, yoga enz

Ik ben niet op zoek naar een relatie, maar vrienden en af en toe een arm om me heen zou geweldig zijn.
Het delen en knuffelen met een man zonder (aansluitend) sex, hoop ik op den duur wel weer te vinden.

Ik wil graag een keer naar een meeting komen.
Helaas lukt 30 maart niet (Tja ik ga dan lekker stappen met een vriendin)
Ik ben nog nooit naar een meeting geweest.
Wat houdt het in en hoelang duurt zoiets?
Ik las namelijk iets over 11 kroegentocht enz...
Ik ben een trots honden-"Moeder" met weinig mensen om me heen, die steeds avonden/weekenden op kunnen/willen passen, maar daar zal vast wel een oplossing voor zijn.
Ik zoek geen prins op een wit paard, maar een mafkees die me aan het lachen maakt!

AceVentura

Welkom terug Natascha,  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:

Wat we met de meetings doen varieert heel erg. De afgelopen 3 meetings geven dat mooi aan denk ik: We zijn naar de Efteling geweest, naar Ouwehand dierenpark, en vorige week hadden we een (bos)wandeling in Baarn. Wat ze wel gemeen hebben: Een leuke groep gelijkgestemden waar ruimte is voor leuke, luchtige gesprekken, en waar je ook makkelijk wat moeilijkere onderwerpen kan en mag aansnijden. Er is geen goed of fout, er is het uitwisselen van ervaringen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Atlantis

Hoi Natascha, welkom terug  :D. Ik heb even je oudere berichten erbij gepakt en jeetje, wat een herkenbare weg heb jij afgelegd. En wat jammer dat je er (waarschijnlijk de 30ste) niet bij kunt zijn. Zo te lezen houd je ook wel van gekkigheid en daar zijn er hier gelukkig meer van  :schater:
De meetings hebben mij in ieder geval heel veel opgeleverd. Bijvoorbeeld heel nieuwe en dierbare vriendschappen. Eindelijk gelijkgestemden en jezelf kunnen zijn. Heel erg waardevol. Hopelijk lukt het je de volgende keer  :knuffel:
I solemnly swear that I am up to no good...

Natascha

Hoi Atlantis en AceVentura

Dankjulliewel voor jullie reacties.
Zeker zeer afwisselende meetings. Leuk! Zinin!
Dierentuin, efteling tof. Ik ben net een weekend naar Euro Disney geweest, heerlijk.
Wandelen ook heerlijk (liefst dat mijn ettertjes ook mee kunnen)
Maar ach voor mijn part gaan we steengrillen en bowlen of bigo-en (nou, dat laatste meen ik niet helemaal  ;) ), het lijkt me fijn om jullie te ontmoeten.

Ik ben wel wat op zoek naar herkenning en vrienden waar ik kan praten over bepaalde onderwerpen waar ik normaal maar beter mijn mond dicht over kan houden.
Niet dat het constant over sex of geen sex moet gaan, maar in de "normale" wereld komt het af en toe tot, voor mij, wat ongemakkelijke momentjes waar ik graag wel voluit over zou kunnen willen praten.

Dus een volgende meeting kan mij niet vlug genoeg aangemeld worden =D
De 30ste ga ik naar Bathmen voor een 80-90 party, Heerlijk dansen

Hopelijk tot snel


PS. als er iemand een keer lekker wil gaan wandelen, kopje thee drinken oid, en liefst niet al te ver uit de buurt woont.
Ik hou me aan bevolen!
Ik zoek geen prins op een wit paard, maar een mafkees die me aan het lachen maakt!

Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

Leuk dat je zo enthousiast bent :cheerleader:

Als ik je eerdere berichten lees krijg ik de indruk dat je (in de buurt van) Den Haag woont. Ik ook, dus als het je echt alleen gaat om wandelen(eventueel met de honden erbij) en praten vind ik dat prima. Laat maar weten als je interesse hebt.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Natascha

[quote

Als ik je eerdere berichten lees krijg ik de indruk dat je (in de buurt van) Den Haag woont. Ik ook, dus als het je echt alleen gaat om wandelen(eventueel met de honden erbij) en praten vind ik dat prima. Laat maar weten als je interesse hebt.
[/quote]

Nee joh, ik wil wilde sex  ;)
Niet persoonlijk bedoeld, maar voor mij even geen mannen meer.

Ja ik woon inderdaad in Ypenburg-Den Haag.
Het lijkt me leuk om een keer te wandelen, kletsen en evt wat drinken oid

Dankjewel
Ik zoek geen prins op een wit paard, maar een mafkees die me aan het lachen maakt!

Samoth

Hey Natascha, wat een herkenbaar pad heb je doorlopen. Fijn dat je nu -met een deukje- jezelf helemaal aan het terugvinden bent. In de rust van niets hoeven en helemaal zelf bepalen hoe en wat. De meetings zijn inderdaad een verscheiden en veelzijdig iets. Zelf ben ik de laatste twee meetings geweest. In de dierentuin was ik nog wat bleu, ook omdat dat mijn eerste meeting was. Tijdens de tweede wandelmeeting in Baarn voelde ik me al stukken relaxter. Daar heb ik zelfs extra vertrouwen opgedaan. Bovendien had ik bij de laatste wandelmeet mijn eigen hond ook mee en die is ook mee geweest uit eten. Dus doggies zijn volgens mij -zeker bij wandelmeetings- helemaal niet ongewenst. Er waren ook mensen bij die niet mee uit eten zijn geweest en dat is ook dikke prima. Ben je helemaal eigen baas in, niemand die je erdoor zal veroordelen of wat dan ook. Welkom terug! :cake:

AceVentura

Citaat van: Natascha op maart 02, 2019, 02:05:11 PM
Nee joh, ik wil wilde sex;)
:o :o :o :o :o :o

Citeer
Niet persoonlijk bedoeld, maar voor mij even geen mannen meer.
Helemaal prima uiteraard.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Bubble

Hallo Natasja, welkom terug op dit warme nest.
Ik lees ook veel herkenning in hoe (het in) jouw relatie verging. Tjonge! Raar omdat een ander te zien schrijven. Eigenlijk ben ik daar nog niet aan gewend.

Ik vind je onderschrijft overigens geweldig leuk!
Anders goed is ook goed

Natascha

Citaat van: Bubble op maart 02, 2019, 11:49:43 PM
Hallo Natasja, welkom terug op dit warme nest.

Ik vind je onderschrijft overigens geweldig leuk!

Dankjewel

Enne onderschrift beter goed gejat, danslevht verzonnen  ;)
Ik zoek geen prins op een wit paard, maar een mafkees die me aan het lachen maakt!

Atlantis

Haha. Ik roep ook mn hele leven al dat ik niet op "mooi boys" val, maar op mafkezen  :highfive1:
I solemnly swear that I am up to no good...

Natascha

Citaat van: AceVentura op maart 02, 2019, 12:55:22 PM
Leuk dat je zo enthousiast bent :cheerleader:

Als ik je eerdere berichten lees krijg ik de indruk dat je (in de buurt van) Den Haag woont. Ik ook, dus als het je echt alleen gaat om wandelen(eventueel met de honden erbij) en praten vind ik dat prima. Laat maar weten als je interesse hebt.

Wanneer zou je evt kunnen wandelen/kletsen?
Ik zoek geen prins op een wit paard, maar een mafkees die me aan het lachen maakt!

AceVentura

Ik stuur je wel even een PM om af te stemmen waar/wanneer/enz. ...
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler