Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hi leuke mensen, hier nog een nieuweling!

Gestart door Ayla, maart 03, 2019, 09:47:39 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marsumarsu


kim10

Hallo - ik ken de boeken ook niet, maar je intro berichtje was leuk. Ik ben bezig met uit de kast komen. Na jaren. Ik heb gewoon geen zin meer om te doen alsof. Over relaties, ik heb er een paar achter de rug. Mert en zonder seks. Die met seks daar denk ik niet meer aan. De twee zonder seks ( de partners waren niet a-seksueel, hadden sekspartners ) verliepn stukken beter. Duuurden ook langer.
och maar weer wat actiever op zoek. :smile-hart:

Ayla

Dank jullie wel voor alle toffe reacties!

En @kim10, wat goed en dapper dat je bezig bent met 'uit de kast komen'! Het lijkt me ideaal als die constructie met 'voor de seks ga je maar naar een ander' werkt met een partner, maar bij mannen blijkt de correlatie tussen liefde en seks toch vrij hoog, van wat ik uit mijn psychologiecolleges heb begrepen ;)). Ben benieuwd hoe jij dat hebt ervaren!   

En over die boeken, ja, die betrekkelijke scenes zijn wel nogal expliciet ,maar die vind ik niet echt boeiend - het gaat me meer om de dieren die erin voorkomen en hoe Ayla zichzelf als mens ontwikkelt. Je creƫert een hele wereld in je hoofd, en dat vind ik de grote kracht van deze boeken. :)