Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

efteling 2019

Gestart door Somebody someome, maart 07, 2019, 05:12:26 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Somebody someome

Hooi allemaal,

na de gezelligheid van afgelopen efteling meeting begreep ik dat er ruin voldoende animo is om het nog eens te doen. De lente in mei en juni lijkt mij uitstekende periode om neer te strijken in kaatsheuvel. Dus ga lekker stemmen. Ik heb voor 8 opeenvolgende zaterdagen gekozen. Dan zit er vast wel een goede dag tussen.

suus

ik heb gestemd, super leuk!!

AceVentura

Ik heb net gestemd, zin in  :cheerleader: . Misschien kijk ik verkeerd, maar volgens mij heb je allemaal vrijdagen geselecteerd.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Ace89

Super leuk! Helaas kan ik niet op vrijdagen, ik moet gewoon werken  :78:
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Stevie1992

Dit zijn idd allemaal vrijdagen ipv zaterdagen
I need no reasons, I simply.. am

Stevie1992

Ze zijn trouwens bij onze AH erg gul met zegels dus ik heb al 4 kaarten vol.. voor mensen die wel mee willen met korting maar geen AH shopping doen
I need no reasons, I simply.. am

Somebody someome

idd zie het nu ik verander het effe naar zaterdag

kim10

Hoi Somebody, heb zojuist gestemd. Hoop natuurlijk dat het 1 juni wordt.  :rollol:

AceVentura

@Somebody someone:
Ik zie dat je de opties aan hebt gepast, en ik merk ook dat ik m'n stem niet kan aanpassen aan de nieuwe dagen. Kan je die optie aanzetten? Laat maar weten als het niet lukt, dan gebruik ik m'n admin powers even ::)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Natascha

Superleuk dat je het oppakt.

Ik heb inmiddels 5-6 kaarten vd AH, dus wie wil, want zelfs voor mij is 5-6x naar de efteling wel wat veel  ;)
Ik zoek geen prins op een wit paard, maar een mafkees die me aan het lachen maakt!

Samoth

Tof initiatief. Ik twijfel zelf nog wat. Ik vind het met jullie forumleden vooral leuk en fijn om te praten/gesprekken te hebben en daar vind ik een attractiepark iets minder geschikt voor. Het is ook zo moeilijk mezelf verstaanbaar maken als ik op de kop in een achtbaan hang enzo. Dus ik zeg niks toe noch af.  :headbang:

Somebody someome

@AceVentura gebruik je powers maar eventjes

AceVentura

Is gebeurd, je kan nu je stem weghalen en daarna opnieuw stemmen :cheerleader:

@Samoth: In verhouding zit je maar kort in de attracties, de meeste tijd loop je of sta je in de wachtrij ::)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Somebody someome

en er zijn veel rustige plekjes met veel natuur.

Dus om goed te praten met elkaar is zeker ruimte voor.

Louise86

Ik heb ook gestemd!! Wilde de andere meetings ook graag mee maar heb een nogal drukke agenda in het weekend.
Hopelijk lukt deze wel