Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

efteling 2019

Gestart door Somebody someome, maart 07, 2019, 05:12:26 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Samoth

Citaat van: AceVentura op maart 08, 2019, 09:30:20 PMde meeste tijd loop je of sta je in de wachtrij ::)

I know. Maar om de één of andere manier vind ik tussen het hele gezin Janssen uit Hoendekenskerke voor ons en de newly weds Jeffrey en Natascha Willemse uit Mastenbroek achter ons in de wachtrij bij de Python toch niet zo'n fijne plek om eens even uitgebreid van gedachte te wisselen met Edewecht, Wizz, Bubble, Koning, Marsumarsu en Atlantis over wel knuffelen en geen seks hebben. Maar ach, waarschijnlijk ben ik dan al wachtende toch alleen maar bezig met bedenken of ik nou eigenlijk gecremeerd of begraven wil worden als het rollercoasterkarretje tijdens een looping los laat van de achtbaan, ergens honderden meters verderop tegen het asfalt smakt en de gordelbeugelstang mij op gruwelijke wijze onthoofdt. Dus dat scheelt wel. :ange:

Atlantis

Citaat van: Samoth op maart 08, 2019, 10:59:28 PM
Maar ach, waarschijnlijk ben ik dan al wachtende toch alleen maar bezig met bedenken of ik nou eigenlijk gecremeerd of begraven wil worden als het rollercoasterkarretje tijdens een looping los laat van de achtbaan, ergens honderden meters verderop tegen het asfalt smakt en de gordelbeugelstang mij op gruwelijke wijze onthoofdt. Dus dat scheelt wel. :ange:

:schater: Geef nou maar toe, je bent gewoon bang voor die wilde attracties.... Maar geen nood, ook ik ben alleen te vinden bij Droomvlucht, Fata morgana en dus niet in Ruigrijk  ;).

En als Nel & Piet uit Klederiegeveen willen meeluisteren, nou ja, boeiuhhhh  ;)....
I solemnly swear that I am up to no good...

Atlantis

Trouwens, gestemd.... Maar ik kom nooit bij de Albert Heijn, dus ik houd me aanbevolen voor zo'n kortingskaart... als iemand die toch niet zelf nodig heeft  ;)..... Nu maar afwachten welke datum het wordt. Spannend!!!!
I solemnly swear that I am up to no good...

AceVentura

Ik heb zojuist m'n stem aangepast, ik kan nu nog op veel zaterdagen, maar dat kan in de loop van de tijd natuurlijk veranderen, het is nu nog ver weg.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Den712

Leuk, is bij mij om de hoek. Miss ga ik ook wel mee. Ik kan alleen 4 en 11 Mei niet.

Edewecht

Ik doe mee! Weet alleen nog niet wanneer ik (niet) kan, dus ik wacht de uitslag van de poll af en meld me daarna aan of af :)
Maar ik ga niet in rijen staan :geezer: dan zoek ik wel een terrasje op. :-*
:)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Kreaky

Ik heb ook gestemd! Ik heb de vorige keer moeten missen, dus ik hoop dat ik deze keer meekan! ;D

Somebody someome

super leuk om ook al die mensjes live zien die ik nu alleen nog online ken. En de paar mensjes van andere meets

With Pen and Paint

Ik kan denk ik niet voor de sluitingsdatum van de poll al zeggen wanneer ik precies kan. Alleen van 22 juni weet ik vrijwel zeker dat ik dan kan. 11 t/m 25 mei kan ik sowieso niet en 4 mei, 1 juni en 8 juni denk ik ook niet (maar dat kan zo anders zijn na 1 april). 15 juni denk ik misschien wel, maar ik heb geen idee eigenlijk. Ik heb dus maar op 22 juni gestemd, de meest waarschijnlijk datum dat ik kan :P
"She had blue skin, and so did he. He kept it hid, and so did she. They searched for blue their whole way through, then passed right by - and never knew."
-Shel Silverstein

Atlantis

Citaat van: Edewecht op maart 09, 2019, 07:37:30 PM
Maar ik ga niet in rijen staan :geezer: dan zoek ik wel een terrasje op. :-*
:)
Gelukkig gaan er ook nog verstandige mensen mee  :D..... Als ik erbij ben, zou ik graag een tafeltje op een terrasje met je delen  :schater:
I solemnly swear that I am up to no good...

Stevie1992

Opzich natuurlijk begrijpelijk dat het allenaal zaterdagen zijn.. maar dan kan ik nog niet stemmen. Ik werk bijna standaard op zaterdag (nu zelfs op mn verjaardag vanwege uren en al dat) en dat zal in mijn werkveld ook niet zomaar van t rooster afgaan. Dus ik wacht af wat de optie wordt en moet dan kijken en onderhandelen op t werk. Zou t wel jammer vinden als ik het alweer moet missen, maar dan moet iemand met een lading kortingskaarten maar een keer gezellig met mij mee op een andere datum ;)
I need no reasons, I simply.. am

Somebody someome

super lullig Stevie. Maar ikzelf werk bijna standaard op zondag  ( horeca ) dus heb ik kunnen regelen dat ik in ruil altijd vrij ben op zaterdag. Hoop dat het voor jou te regelen valt

Kim90

Het lijkt me leuk om mee te gaan naar de Efteling dit jaar. Ik had al gezien dat er eerder een uitje naar de Efteling was geweest en toen vond ik het al jammer dat ik het had gemist. Ik weet niet precies welke weekenden ik wel of niet kan, maar als er een datum is geprikt, ga ik kijken of ik dat weekend kan.

Artemyr

Ik wacht ook nog even de datum af!
Wel heb ik veel kortingskaarten die ik wel op de post wil doen =)

Sintara

Ik wacht de datum even af en of ik al zover ben om met andere hierover te praten