Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

efteling 2019

Gestart door Somebody someome, maart 07, 2019, 05:12:26 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Somebody someome

lijkt op 1 juni tot nu toe

Somebody someome

heey peoples

willen we 1 juni ook nog ergens hapje eten. Bijvoorbeeld iets gezonders dan in het park zelf. ? Dan ga ik effe zoeken

AceVentura

Het park is dan open van 10:00 tot 18:00, en ze verwachten dat het best druk gaat zijn, dat zal door alle AVEN'ers komen denk ik ;D
Misschien is het daarom inderdaad verstandig iets buiten het park te eten zodat we binnen zo veel mogelijk kunnen doen. Een eerste zoekpoging naar restaurants in Kaatsheuvel levert tot nu toe alleen restaurants in de Efteling op :schater:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Atlantis

Ondanks dat ik niet mee kan, zou ik het restaurant "Raveleyn" zeker overwegen. Daar kun je Bourgondisch eten en het is open tot na sluitingstijd. Wel ff reserveren  ;). Veel plezier allemaal  :highfive1:
I solemnly swear that I am up to no good...

Somebody someome

hoi iedereen. Ik heb hier wel een mooi tapas restaurant gevonden in kaatsheuvel  zeg maar of je het wat vind. Met tapas kun je iig super variabel eten  ook goed voor vegetariërs xd

https://www.restaurantgrillig.nl

AceVentura

Goed gevonden Somebody Someone :cheerleader:

Mogelijk is 30 euro p.p. wel wat veel voor sommigen icm. met al een relatief duur dagje Efteling.
Het ziet er in ieder geval wel leuk en lekker uit ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Somebody someome

mss dat verdere zoektocht wat goedkopers vind

Somebody someome

bij mykonos kunnen we Grieks eten voor een 10tje
niet te exclusief en betaalbaar voor iedereen

https://www.mykonoskaatsheuvel.nl/menu.html


Edewecht

Citaat van: Somebody someone op maart 26, 2019, 05:33:31 PM

lijkt op 1 juni tot nu toe


Als het inderdaad 1 juni wordt, kan ik erbij zijn :cheerleader: 't Staat in ieder geval nu op mijn kalender geplant!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Louise86

Ik moet helaas afhaken voor 1 juni. Ik heb kaartjes voor de uitzwaai wedstrijd van de oranje vrouwen!!

Veel plezier jullie

AceVentura

De poll is inmiddels gesloten, dus het lijkt erop dat het definitief 1 juni is geworden :cheerleader:
Ik heb 1 juni in m'n agenda in ieder geval hiervoor gereserveerd.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Somebody someome

ook leuk louise  ;D ;D hoop dat onze leeuwinnen winnen. zelf ben ik ook fan van oranje dames

Kan iedereen als die weet dat die kan ze naam posten en dit kopiëren plakken.

Sombody someone

Atlantis

Verdikkie, was hier al bang voor, maar 1 juni gaat het mij niet lukken. Heel veel plezier allemaal  :cheerleader:
I solemnly swear that I am up to no good...

Kreaky

super leuk, ik heb 1 juni genoteerd in mijn agenda! ;D

Natascha

Ik kan alleen in de ochtend (vroeg in de middag)
Ik wil graag tegen 16.00 weer in Den Haag zijn
s'avonds naar de Toppers (om het feestje door te zetten =D )
Ik zoek geen prins op een wit paard, maar een mafkees die me aan het lachen maakt!