Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

efteling 2019

Gestart door Somebody someome, maart 07, 2019, 05:12:26 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Voor mij is het zo goed als zeker dat ik kan:
Citaat van: Lijst met Efteling deelnemers
Sombody someone
AceVentura
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Ik heb op 1 juni 'AVEN Efteling' op mijn kalender staan ;D

Citaat van: Lijst met Efteling deelnemers
Sombody someone
AceVentura
Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Leuk dat je ook mee gaat Edewecht :cheerleader:

Er waren totaal 10 stemmen voor 1 juni, dus we missen er wel nog een paar ....
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

joel.

Ik ga zelf niet mee, maar voor de mensen die nog geen kaarten hebben is het mischien handig om hier eens naar te kijken: https://www.ns.nl/spoordeelwinkel/uitjes/efteling.html
in de spoordeel winkel van ns hebben ze nu een entreekaart voor de efteling inclusief trijn en bus reis voor 45 euro.

Sintara

Ik zit nog even in dubio of ik mee ga of niet. Vind het spannend maar lijkt me ook leuk om andere te ontmoeten. Laat het nog weten voor die tijd.

Erik7494

Ik ben in Taiwan die week, dus ik ben er niet bij dit keer.
"Having no destination, I am never lost."-Ikkyu Sojun

Den712

Citaat van: Sintara op april 26, 2019, 08:58:13 PM
Ik zit nog even in dubio of ik mee ga of niet. Vind het spannend maar lijkt me ook leuk om andere te ontmoeten. Laat het nog weten voor die tijd.

+1  ;)

Jan H

Ik ga ook mee naar de Efteling. Dus het word nog gezelliger!  ;D

AceVentura

Gezellig Jan :cheerleader:

Nog maar 4 weekjes en dan lopen we in de Efteling :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Planning veranderd, hierzo. Met als gevolg dat ik niet meega.

Maar ach, het leven is één groot sprookje*/spookhuis*/achtbaan*/droomvlucht*/wachtrij*/villa volta*/meeting*, dus daarmee troost ik me.

*=doorhalen wat niet van toepassing is. Of nee, doe maar niet. Het leven is alles tegelijk. ;D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Stevie1992

Het levert nog wel wat stress op (verlof afgewezen, maar buiten werk om toch een hele lieve vriendin gevonden die het voor mij wil doen), dus nu ga ik kijken naar de logistiek en kosten om er te komen.. wil wel heel graag.
Zijn er toevallig nog mensen uit het noorden die ook gaan/willen en dan misschien samen kunnen reizen (eventueel auto en dan kosten delen of trein en dan samen zorgen dat we alle overstappen vinden/halen :p )

Is er ook al meer bekend over t eten enzo? En, vraag nu alvast, als we gaan eten (en ik kom met de trein) is er dan misschien iemand die mij op een van de stations kan afzetten waar een trein omhoog gaat? Normaal zou de bus van de Efteling naar den Bosch en Tilburg dus daarheen zou denk ik het makkelijkst zijn voor mij om weer terug te reizen.

Blijf dit maar editten :p Een begintijd zou ook wel handig zijn ivm plannen, omdat ik natuurlijk pas elke zoveel tijd kan aankomen.. nu kan ik altijd iemand bellen als ik echt niet haal, maar altijd handig om een mikpunt te hebben
I need no reasons, I simply.. am

AceVentura

Jammer dat je toch niet mee kan Edewecht, veel plezier in Efteling die het Leven heet ;D

Stevie, wat goed dat je zoveel moeite doet om er bij te kunnen zijn, hopelijk lukt het allemaal. Voor de rest van je vragen moeten we Somebody Someone even wakker schudden ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Somebody someome

Sorry mensen,

Maar ik heb voetbal toernooi in cuick 1 juni. Dus zelf kan ik er niet bij zijn. We zijn met mij erbij net met genoeg spelers dus ze kunnen mij ook niet missen.

Stevie1992

Citaat van: Somebody someone op mei 05, 2019, 11:28:52 PM
Sorry mensen,

Maar ik heb voetbal toernooi in cuick 1 juni. Dus zelf kan ik er niet bij zijn. We zijn met mij erbij net met genoeg spelers dus ze kunnen mij ook niet missen.

Oh dat is wel jammer dan
I need no reasons, I simply.. am

Stevie1992

Okay, uhm, dan maar overnemen en wat verzinnen. Het park gaat om 10 uur open, misschien kunnen we vanaf die tijd binnenstromen en dan ergens net achter de ingang wachten to half 11 ofzo en dan het park verder in. (Zal morgen ook even terugkijken in het vorige Efteling topic om te kijken of dit een beetje loopt met toen).

Dan hebben we de hele dag en kunnen mensen die eerder weg moeten eventueel ook mee als ze willen. Daarnaast kunnen we dan ook kijken of we het helemaal tot sluitingstijd halen (ligt waarschijnlijk ook een beetje aan weer en drukte) of dat we al eerder gaan eten, misschien in park al is dat wat duurder... al zullen we voor een restaurant buiten waarschijnlijk wel moeten reserveren maar dat ligt er weer aan hoe groot de groep wordt/blijft want die wordt op het moment steeds kleiner.
I need no reasons, I simply.. am