Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hoi allemaal

Gestart door Sintara, maart 13, 2019, 11:32:52 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sintara

Bedankt, komt zeker goed.

Jeroen78

Citaat van: Sintara op maart 16, 2019, 06:37:19 PM
Ik heb vandaag weer een gesprek gehad met mijn vriend, inmiddels ex vriend. Hij wilde eerst wel op mij wachten en dan kijken hoe wij eruit gingen komen. Hierbij heb ik uitgelegd waar mijn grenzen liggen, dat is al bij zoenen, dit vind ik al niet prettig en deed ik voor hem. Alleen kus op de mond en af en toe een knuffel vind ik wel fijn. Dit was voor hem te weinig om de relatie verder op uit te bouwen. Hij had ook echt vlinders in de buik en ik voelde het meer als een hele hechte vriendschap. Hierdoor heeft hij er een punt achter gezet, wat ik wel erg jammer vind. Klikte verder goed samen.



Vervelend te horen. Maar liever zo dan een relatie met strubbeling en teleurstelling.

Sintara

Ja misschien beter zo. Maar om het allemaal makkelijk te houden heeft die toch weer contact opgenomen. Hij vond dat die te snel beslist heeft en er toch nog verder over wil praten en kijken hoe wij dit in een goed vat kunnen gieten. Heb maar even gezegd dat die eerst goed moet nadenken over wat ik allemaal heb uitgelegd en verteld. Ik wil hem natuurlijk niet weer teleurstellen.

Samoth

Hoi Sinatra. Wat fijn dat je zo close met je moeder bent en aseksualiteit 'gewoon' met haar kunt bespreken. Erg goed dat je ook tegen je (ex) vriend je vermoedens geuit hebt en zelf ook het heft in handen houdt. Sinatra zong het al; You did it your way. En hoe het ook uitpakt, uiteindelijk ben jij de enige die jouw leven leeft en voor jou beslissingen kunt nemen. Hoe pijnlijk, rottig en lastig dat soms ook is. Heel veel sterkte en succes. En welkom hier.  :cake: