Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Jongen zoekt maatje (v)

Gestart door Messifan25, maart 16, 2019, 06:38:27 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Messifan25

Hoi allemaal,

Ik heb me een aantal jaar geleden op deze site geregistreerd, maar heb daarna vooral veel meegelezen. Destijds was ik 25, had ik nog nooit een relatie gehad, nog nooit gezoend of seks gehad en weet ik ook niet of ik nou wel of niet verliefd ben geweest. Inmiddels loopt mijn studie op zijn einde, komt de 30 aardig in de buurt en is er eigenlijk op een eerste kus na niet heel veel veranderd.

Nog steeds geen relatie of seks gehad (seks is sowieso een bijzaak voor mij), maar ik merk wel dat ik echt iemand mis, een maatje. Want waar andere mensen in mijn omgeving wel iemand hebben om aan een toekomst kunnen bouwen, voel ik me regelmatig best wel alleen en vraag ik me af waar het nu mis gaat met mij en of ik wel gemaakt ben voor de liefde.

Ik merk wel dat ik behoefte heb aan een maatje in mijn leven, maar ik weet niet of het komt omdat ik nog niet het juiste meisje heb ontmoet, of dat het komt omdat ik niet goed weet wat het is om verliefd te zijn. Wat ik wel weet uit eerdere ervaringen is dat ik het fijn vind om te knuffelen en dat als ik een relatie met iemand zou opbouwen (waar eventueel zoenen of seks in zit maar dat is echt een bijzaak), is ik dat waarschijnlijk alleen kan als ik echt een hele goede band met die persoon heb.

Kortom, ik ben dus eigenlijk op zoek naar een leuke dame uit de Randstad tussen pakweg 22 en 30 jaar die een beetje in hetzelfde schuitje als ik zit en op zoek is naar een maatje (met de mogelijkheid op meer: lees een relatie). Mocht je je herkennen in mijn verhaal, of meer willen weten stuur dan een berichtje! :)

Tot slot nog even kort over mijn interesses, zodat jullie toch een beetje een beeld van me hebben: wandelen, voetbal (kijken), naar de bioscoop gaan, muziek luisteren en theater, gewoon leuke dingen doen.

AceWoman

Hi, ;D

Ik moet gewoon even op jou bericht reageren.
Vooral omdat ik het geschreven zou kunnen hebben.
Zo herkenbaar om mensen om je heen te zien settelen.
Dat gevoel van "waarom ik niet?" dat gevoel van " ik mis een maatje" is heel herkenbaar.

Ik kom uit omgeving Haarlem en ben 31 jaar.
Mocht je interesse hebben om met me te kletsen?
Lijkt me leuk.. Je kan me altijd een privĂ© bericht sturen.  :)

Groetjes, Marissa

Ginger

#2
 </>

Messifan25

Ik geef mijn topic even een schopje omhoog (als dat mag natuurlijk  :P). Heb sinds dit bericht bijna 1,5 jaar geleden wel een aantal mensen mogen leren kennen en spreken (waar ik dankbaar voor ben), maar gevoel dat ik een maatje mis is er nog steeds helaas. 

Stevie1992

Zo ver weg :p anders ben ik altijd op zoek naar gezellig mensen die mee willen naar de bios (of te wandelen of te irriteren met mijn muziek)
I need no reasons, I simply.. am