Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hoi, ik ben Jeroen

Gestart door Jeroen78, maart 17, 2019, 03:49:23 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroen78


Hallo allemaal,

Ik ben Jeroen en ik ben al iets ouder. Ik ben 40 maar ik vermoedde altijd al dat ik a-seksueel ben. Ik voel me wel tot aangetrokken tot anderen. Ik werk voor een internet-provider en ik schrijf zo af en toe wat stukken. Heb geschiedenis en Duits gestudeerd. Ach als je meer wil weten vraag het gewoon.

Atlantis

Hoi Jeroen, welkom  :cake: :cake: :cake:.

Lees gerust alle verhalen en succes met je ontdekkingsreis. Overigens vind ik 40 nog niet zo oud hoor  ;)....
I solemnly swear that I am up to no good...

Koffie

40? Broekie. ;);)
Maar welkom!

Ik kwam er ook begin 40 achter en ik wist ook mijn leven lang al dat ik aseksueel was, maar ik kon het nooit echt verwoorden of plaatsen, tot ik hier over aseksualiteit begon te lezen. Ik voel me ook wel aangetrokken, dus het was verwarrend. Ik dacht in de eerste instantie dat aseksualiteit inhield dat je perse ook geen 'romantische' aantrekking ervaart. Maar zo zwart-wit bleek het niet te liggen en ik ben heel blij dat ik die duidelijkheid vond.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

Welkom op het forum Jeroen, :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:

Toen ik aseksualiteit ontdekte was ik 32, inmiddels ben ik ook 40 ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Natascha

Hoi Jeroen

Ik herken dezelfde worsteling
Ik voelde me altijd al aseksueel, maar ik kon het niet plaatsen omdat ik wel verliefd kan worden en graag bij iemand kan willen zijn.
Nu ben ik 45 en voel me tegelijktijd bevrijd en beperkt met de "stempel" heteroromantisch asexueel.
Bevrijd omdat ik dus niet raar ben
Beperkt omdat ik wel graag (ooit) weer een partner/relatie wil, maar waar vind ik iemand ....
Ik zoek geen prins op een wit paard, maar een mafkees die me aan het lachen maakt!


Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Susanne

Hallo Jeroen. Ik ben 55. En vrij recent kwam ook ik er achter dat ik niet de enige ben die asexueel is. Beter laat dan nooit toch? En wat is laat? En dat stukje romantiek ben ik ergens kwijt geraakt en probeer ik nu te hervinden. Hoe dan ook en op welke manier dan ook. Succes jij met jouw weg. Share and care. Susanne.
Only what is really oneself has the power to heal /// Carl Jung.
My favourite - Susanne

Jeroen78


Dank jullie wel voor jullie berichtjes.

Sintara


Samoth

Welkom Jeroen. Over een half jaar heb ik ook jouw leeftijd. Deed dat veel pijn, veertig worden? :cake:

Bubble

Anders goed is ook goed

Jeroen78

Citaat van: Samoth op maart 21, 2019, 04:14:07 PM
Welkom Jeroen. Over een half jaar heb ik ook jouw leeftijd. Deed dat veel pijn, veertig worden? :cake:

Nee hoor, dat doet geen pijn. Verre van..