Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hallootjes

Gestart door PurpleButterfly, maart 26, 2019, 08:09:18 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

PurpleButterfly

Mijn naam is Fenna en ik ben op dit forum terecht gekomen omdat ik een verklaring wou vinden, waarom ik niet zoveel om seks gaf als mijn omgeving.
Ik vind het heel spannend om op dit forum iets te plaatsen en ik hoop ook dat ik hier de antwoorden kon vinden die ik zoek.

suus


PurpleButterfly


Koffie

Welkom en dapper dat je je toch hebt voorgesteld. :) Ik hoop ook dat het forum je helpt antwoorden te vinden. Voor mij is het in elk geval heel verhelderend geweest.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Teal's Tracks

Nederlandstalige Aseksuelen op Facebook ontmoeten? (150+ leden)
https://www.facebook.com/groups/DutchAces/

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Welkom op het forum Fenna, :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:

Waarom je niet zo veel om seks geeft/gaf kunnen wij uiteraard niet voor je zeggen, en mogelijk heb je met aseksualiteit iets gevonden wat bij je past. Doe gezellig mee zou ik zeggen, er staat heel wat om te lezen als je dat wil, en als je vragen hebt mag je die uiteraard ook stellen.

Veel plezier hier :cake:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Sintara


Atlantis

Hoi PurpleButterfly, welkom op dit forum. Hier zal je vast wel wat antwoorden vinden. Succes met je zoektocht en natuurlijk   :cake: :cake: :cake:
I solemnly swear that I am up to no good...

Samoth

Hey Fenna, dit forum gaat je vast meer duidelijkheid geven. En nieuwe vragen creëren, om daar weer duidelijkheid om te krijgen. Heel veel succes en plezier op dit forum.  :cake: