Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

20 april meetup in Gent

Gestart door Martine, maart 31, 2019, 11:01:25 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Martine

Hoi,
op 20 april om 19u hou ik een meetup in het centrum van Gent in de Irish pub. Geef een seintje als je ook graag zou afkomen.
*Heb je een vraag, stuur dan best een e-mail naar info@asexual.be , dat zie ik het vlugst. Dank je*

Samoth

Wel een leuk initiatief. Gent en een Ierse Pub klinken me ook als goede ingrediënten voor een weekendje weg. Maar ik ben rond die datum zelf een week naar Gran Canaria. Al is dat haast dichter bij Gent dan mijn woonplaats, maar dat terzijde. Met een vakantie Gran Canaria op de agenda wordt het voor mij qua financiën ook allemaal wat krapper. Ik ben er zeker voor, maar april komt me net wat te vroeg.

Atlantis

Hoi Martine, wat leuk!!! Helaas kan ik 20 april niet, maar ik zou zeker graag een keer naar Gent komen, mocht je weer iets willen organiseren  :D
I solemnly swear that I am up to no good...

AceVentura

Leuk initiatief Martine :cheerleader: Gent is zeker een leuke stad.
Of ik de 20e kan weet ik nog niet zeker.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Somebody someome

heey Martine ik neem aan dat je Gent in België bedoeld? zoJa  is het te ver voor mij

suus

leuk idee, maar Gent is voor een drankje in de avond iets te ver weg helaas

AceVentura

Citaat van: Somebody someone op april 01, 2019, 12:03:03 PM
heey Martine ik neem aan dat je Gent in België bedoeld? zoJa?  is het te ver voor mij
Voor zover ik weet is er geen Gent in Nederland, dus ik ga er inderdaad vanuit dat het om België gaat.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Samoth


Voor zover ik weet is er geen Gent in Nederland, dus ik ga er inderdaad vanuit dat het om België gaat.
[/quote]

Ik zou zweren dat Nederland ook een Gent heeft, of Ghent. Ergens bij Arnhem in de buurt, dacht ik. In ieder geval een beetje het mid-oosten van Nederland. Maar als ik google, kom ik ook op niets. Mogelijk is het Nederlandse G(h)ent met allerlei gemeentelijke vernieuwingen en fusies samengegaan met een andere plaats en is de naam zo verdwenen. Of ik lijd weer eens aan een confabulatie, maar dan zou Somebody Someone in dezelfde of een soortgelijke waanfantasie zitten. :gek

Somebody someome

samoth Gent bij Arnhem heet Gendt dus met dt

Samoth

Oja. Dank je voor het ophelderen. Maar welke Gent in Nederland bedoel jij dan?

Somebody someome


Martine

Hoi, ik bedoel wel Gent in België  ;)
*Heb je een vraag, stuur dan best een e-mail naar info@asexual.be , dat zie ik het vlugst. Dank je*

Martine

Citaat van: Atlantis op april 01, 2019, 07:34:13 AM
Hoi Martine, wat leuk!!! Helaas kan ik 20 april niet, maar ik zou zeker graag een keer naar Gent komen, mocht je weer iets willen organiseren?  :D

Volgende maand komt er nog een meetup. Ik wil dit proberen om elke maand te doen, dus dan kan je gerust eens komen wanneer je wel kan.  ;)
*Heb je een vraag, stuur dan best een e-mail naar info@asexual.be , dat zie ik het vlugst. Dank je*

Martine

Citaat van: Somebody someone op april 01, 2019, 12:03:03 PM
heey Martine ik neem aan dat je Gent in België bedoeld? zoJa?  is het te ver voor mij

Ja, Gent in België.
*Heb je een vraag, stuur dan best een e-mail naar info@asexual.be , dat zie ik het vlugst. Dank je*

Atlantis

Leuk initiatief,  Martine. Dan zit er vast wel een keer een dag bij dat ik ook kan  :D
I solemnly swear that I am up to no good...