Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

20 april meetup in Gent

Gestart door Martine, maart 31, 2019, 11:01:25 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marsumarsu

Cool! Ik ga! Bij deze besloten er maar meteen een vakantieweekendje van te maken voor mezelf.

Martine

*Heb je een vraag, stuur dan best een e-mail naar info@asexual.be , dat zie ik het vlugst. Dank je*

Marsumarsu


Martine

Lol, 2 Martine's dus. Er heeft zich ook al iemand anders aangemeld. Het wordt een leuke avond :cheerleader:.
*Heb je een vraag, stuur dan best een e-mail naar info@asexual.be , dat zie ik het vlugst. Dank je*

Marsumarsu

Praktisch vraagje: welke Irish pub in het centrum van Gent is het? ;)

Martine

Ik heb je het adres gestuurd :)
*Heb je een vraag, stuur dan best een e-mail naar info@asexual.be , dat zie ik het vlugst. Dank je*

Martine

Hoi,
Bedankt om gisteren aanwezig te zijn. Het was een supermooie dag. Leuk om jullie te leren kennen! Tot de volgende keer!
Martine
*Heb je een vraag, stuur dan best een e-mail naar info@asexual.be , dat zie ik het vlugst. Dank je*

AceVentura

Fijn dat jullie een mooie dag hebben gehad :cheerleader:

Met hoeveel waren jullie uiteindelijk? En wat hebben jullie gedaan?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Martine

Hoi, we waren met 3. We hebben vooral met elkaar gepraat en tussendoor nog een kleine wandeling gemaakt. Het is een super paasweekend qua weer dus het was ideaal. Ik heb het naar mijn zin gehad  :).
*Heb je een vraag, stuur dan best een e-mail naar info@asexual.be , dat zie ik het vlugst. Dank je*

AceVentura

53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Oz


Bedankt voor deze initiatief, Martine.

Gent is mooi, het weer was perfect en jullie waren heel sympathiek.

De tijd vloog voorbij.

Ik kan het idereen aanraden.

Marsumarsu

Jaa, het was echt heel gezellig!  :cake: