Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Groningen het nieuwe Haarlem

Gestart door Samoth, maart 31, 2019, 11:56:15 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marsumarsu

Citaat van: Samoth op april 08, 2019, 10:00:26 AM
Mocht je op die data niet kunnen en Groningen toch eens met een bezoekje willen verblijden, laat mij dat dan gerust weten, graag zelfs.
Gaaf Samoth. Dankjewel!  ;D

Samoth

Zo. Ik heb een poll aangemaakt. Allemaal zaterdagen, maar mocht iemand nou toch graag hélemaal naar Kopenhagen Zuid willen komen en alleen op een zondag kunnen, laat het dan even weten. Zou één van de beheerderwizzards het zo kunnen toveren dat mensen op meer dan één optie kunnen stemmen? Deze nederige forum-gebruiker krijgt dat namelijk niet voor elkaar. Mijn dank zal eeuwigdurend zijn!
:bloos:

AceVentura

Voor eeuwigdurende dank wil ik best wel even wat doen natuurlijk ;D

Ik heb twee aanpassingen gedaan, de eerste is waar je om vraagt zodat je meerdere opties kan kiezen, de tweede is dat je je stem kan aanpassen voor het geval je planning later veranderd.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Samoth


Stevie1992

Gelukkig is dit lekker dichtbij dus laat ik mijn stem nog even open. Zaterdagen blijven nog steeds een beetje moeilijk maar misschien kan ik het riggen dat ik op tijd klaar ben en dan gewoon aansluit (en als er natuurlijk mensen zijn die heel gezellig een weekendje blijven kom ik zondag gewoon weer terug)
I need no reasons, I simply.. am

Atlantis

I solemnly swear that I am up to no good...

Samoth

Ervan uit gaande dat 18 mei toch niet de meeste stemmen zat krijgen, zal ik de poll tot zaterdag 1 juni open laten staan. Darna hebben mensen dan nog zo'n drie weken om een weekendje Groningen te plannen. Kunnen jullie!  :knuffel:

AceVentura

Ik heb inmiddels ook maar gestemd, de data zijn nu dichtbij genoeg om een reëel antwoord te kunnen geven.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Eliza Harmony

Ook ik heb gestemd. Als ik het uitgekozen weekend vrij ben dan wil ik toch eigenlijk wel een keertje kennismaken met wat van de mensen hier.
They say home is where the heart is
But my heart is wild and free
So am I homeless or just heartless?
    Home - Passenger

Erik7494

Ik kom graag naar Groningen, maar nog te vroeg om te zeggen wanneer ik kan. Vanaf 8 juli heb ik vakantie dus moet het geen probleem zijn. Juni ben ik meestal 7 dagen per week afstudeerscripties en examens aan het nakijken.
"Having no destination, I am never lost."-Ikkyu Sojun

Samoth

De kans lijkt groot dat het 20 of 27 juli gaat worden. Leuk. Ik heb nu al zin in de voorpret van 'mijn' stad in alle vrijheid aan jullie te tonen. 
:grouphug:

Samoth

De afgelopen tijd was ik wat afwezig hier, maar de Groningen-meet gaat er wat mij betreft zeker komen. Zaterdag 20 juli dus, hebben jullie tesamen besloten. Heeft íédereen met vrolijke smileys, hoofdletters en uitroeptekens GRONINGEN-MEET! op de kalender gezet? Het duurt nog even, maar wie ga ik allemaal begroeten voor een zelfinelkaargeflanste stadswandeling, de Martinitoren beklimmen, ergens een goede, fijne avondhap en wat ons verder maar te doen geeft de 20ste juli?

Aanwezig op zaterdag 20 juli voor de Groningen-meet:
Samoth

Stevie1992

Mocht het mooi weer zijn en mensen hun hele weekend hier willen spenderen dan kan ik op de zondag ook zeker de Hortus botanicus in Haren nog aanbevelen als een mooie afsluiter ;) Kan zelfs als tussenstop want de bus die daar langsrijdt gaat vanaf hoofdstation naar station Haren

Ps. Wie met de auto komt, is het goedkoper om op een van de transferia te parkeren (Haren, Hoogkerk e.d.) en dan met de bus van daar de stad in te trekken
I need no reasons, I simply.. am

Edewecht

20 juli 'AVEN Groningen' heb ik op m'n kalender gezet. En ja hoor, er stond al iets anders op 20 juli. :P Eens kijken of ik wat kan schuiven.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Stevie1992

@Samoth, een rondvaart kan ook altijd leuk zijn (wel ietsje duurder dan toren beklimmen, maar kan altijd gekeken worden).

En voor de reizigers: https://www.ns.nl/spoordeelwinkel/uitjes/overnachting-groningen.html is wel per twee personen, maar voor sommigen misschien een optie. En anders zijn er genoeg leuke hotelletjes en opties in de buurt om te verblijven
I need no reasons, I simply.. am