Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hallo allemaal!

Gestart door Muis25, april 17, 2019, 09:03:02 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Muis25

Hallo allemaal.
Mijn naam is Carlie, ik ben 25 jaar en ik ben biseksueel. Ik heb nog nooit wat om seks gegeven (en ook nog nooit gehad) en vind het zelfs een heel lastig onderwerp om het over te hebben. Maar ja, ben je dan aseksueel? Ik weet het (nog) niet en wil dit graag gaan onderzoeken. Ik hoop hier wat meer te weten te komen. Ik kan er eigenlijk met niemand over praten op één vriendin na en dat vind ik ook erg lastig.

Maar we gaan het zien!
Groetjes van mij!

AceVentura

Welkom op het forum Carlie, :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:

Als je wilt ontdekken dan ben je op de juiste plek terecht gekomen :klap: Je kan hier de ervaringen van anderen lezen en uiteraard ook je vragen stellen als je die hebt.
Aseksualiteit gaat om het niet ervaren van seksuele aantrekking naar anderen, en of dat bij jou past kan je uiteraard alleen zelf bepalen. Wel kunnen we je hopelijk helpen op de weg naar dat antwoord toe. Er zijn hier in ieder geval genoeg personen met soortgelijke ervaringen die meestal ook zo'n zelfde vraag gehad hebben of ook nog zoekende zijn naar het antwoord.

Vee plezier hier :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Jeanette1707


Edewecht

Hallo Muis, welkom, ook namens mijn poes die ook Muis heet :D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

With Pen and Paint

"She had blue skin, and so did he. He kept it hid, and so did she. They searched for blue their whole way through, then passed right by - and never knew."
-Shel Silverstein

Erik7494

"Having no destination, I am never lost."-Ikkyu Sojun

Samoth

Hoi Carlie. Succes bij je zoektocht. Neem er gerust de tijd voor. De kans is wel aanwezig dat je af en toe vol (zelf)twijfels en frustratie komt te zitten. Laat je in zo'n geval echter niet ontmoedigen. Welkom op dit forum, hopelijk helpen de verhalen die je hier leest je.  :cake:

Sintara


Koffie

En het hoeft niet perse hoor, van die frustratie en die zelftwijfel Ik heb dat in elk geval niet zo ervaren.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie