Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hallo

Gestart door J Mosmas, mei 22, 2019, 10:14:28 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

J Mosmas

Hallo iedereen,

Mijn naam is Jasper, ik ben 24 en ben sinds kort lid geworden van dit Forum.

Na een lange tijd het gevoel te hebben gehad dat ik de enige was die geen behoefte heeft aan seksuele intimiteit, ben ik erg verbaasd en blij dat er meer mensen blijken te zijn die hier tegen aan lopen.
Ik ben erg benieuwd naar iedereen zijn eigen ervaringen en kijk er naar uit om het hier eindelijk met gelijkgestemden over te kunnen hebben.

Met vriendelijke Groeten,

Jasper



Koffie

Welkom! Gelijkgestemden in soorten en maten hier. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

Ha Jasper, goed dat je dit forum gevonden hebt. Je bent inderdaad niet de enige. Welkom! :cake2:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Welkom op het forum Jasper, :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:

Goed dat je ons hebt gevonden want de enige ben je zeker niet, gelijk gestemden zal je hier op het forum zeker vinden. Als je behoefte hebt om mensen in het echt te ontmoeten dan hebben we op 1 juni een uitje naar de Efteling in de planning staan, als je interesse hebt ben je uiteraard welkom.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Sintara


J Mosmas

Bedankt allemaal!

Betreft de Efteling, dat is mij misschien nog wat te vroeg. Ik kijk nog even de kat uit de boom. Wellicht in de toekomst!


AceVentura

Ik was nog vergeten te vragen: Ben jij dat achter de drums op je foto? :headbang:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Citaat van: J Mosmas op mei 23, 2019, 05:43:41 PM

Betreft de Efteling, dat is mij misschien nog wat te vroeg. Ik kijk nog even de kat uit de boom.


Heel goed. Neem de tijd die je nodig hebt. Voor alles. Er is tijd zat! :D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

J Mosmas

@Aceventura,

Dat ben ik ja  :wave:

AceVentura

Leuk!
Bij elkaar bespelen we al aardig wat verschillende instrumenten, tijd voor een AVEN-band :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

LittleMary

Welkom, medemuzikant!  :headbang:

Jann

Be a little kinder than you have to - E. Lockheart