Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Tess 34 jaar

Gestart door Tess, mei 29, 2019, 07:34:55 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tess

Goedenavond allen,

Ik ben 34 jaar, ik kom uit de omgeving Den Bosch en ik was opgelucht toen ik (ook) op Google op zoek ging naar antwoorden om mezelf beter te begrijpen.
Nu ik 20 maanden clean ben en ik tijd en ruimte heb om mezelf te gaan ontdekken komt ook mijn seksualiteit aanbod. Ik heb er nooit behoefte aan gehad, nam nooit initiatief en als het gebeurde in relaties dan was het onder invloed van middelen.
Er is ook trauma wat mij is overkomen maar er is meer, ik geniet er niet van en ik vind het niet nodig. Hoe vaak heb ik wel niet tegen mezelf gezegd: wat zou het toch een verademing zijn om een relatie te hebben zonder seks. Ik kan wel verliefd worden maar het hele intieme gebeuren verpest mijn plezier in een relatie. Wel vind ik het fijn om te knuffelen en tegen iemand aan te kruipen met een kus op de mond, de rest geef ik niets om, ik krijg er zoveel stres van dat ik begon te hyperventileren als het eraan zat te komen, mijn lijf  en geest schreeuwde NEE.

En wat blijkt na een kleine zoektocht, dat er meer mensen zijn zoals ik, ik ben niet raar of vreemd, ik hoef hierin niet alleen te staan en het voor me te houden. Daarom heb ik mezelf hier aangemeld, om verbinding te maken met mensen die dit ook ervaren.
Het is voor het eerst dat ik op een forum zit dus het wordt even uitvogelen hoe dit in zijn werk gaat.

Groetjes Tess




Bubble

Anders goed is ook goed

Ulala

Eerst en vooral: 20 maanden clean wat een prestatie! Proficiat!!!

En welkom op het forum. Die stress herken ik volledig (ik krijg al stress als ik nog maar denk dat ik iets gezegd/gedaan heb dat verkeerd begrepen kan worden) en ik denk vele van ons.
My mouth is a graveyard of words that died on my lips.

Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

Welkom Tess. Nee, je bent niet de enige :)

Citaat van: Tess op mei 29, 2019, 07:34:55 PM

Het is voor het eerst dat ik op een forum zit dus het wordt even uitvogelen hoe dit in zijn werk gaat.


Ook daarmee ben je niet de enige, Tess. Zelfs mij is het gelukt! :D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Welkom op het forum Tess, :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:

De enige ben je zeker niet. en raar of vreemd al helemaal niet, hooguit een beetje anders ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler