Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hallo allemaal

Gestart door Brida, juni 04, 2019, 12:09:47 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Brida

Beste allemaal,

Ik ben zooooo enorm blij om gelijkgestemden te treffen, Sinds dit weekend weet ik dat er een naam voor is dat ik nooit behoefte heb in seks, en dat dat oke is.
Ik vind het een feest van herkenning, tegelijkertijd stemt het me ook verdrietig dat het bevestigd wordt dat het erg lastig is een relatie aan te gaan. Toch blijf ik hopen op een soulmate!
Ik ben het nog even aan het verwerken, nog wat verwarrend en ook zoooooo fijn. . . .

Weet iemand of die whattapp groep rondom Nijmegen nog actief is? Ik zou graag gelijkgestemden ontmoeten.

Lieve groeten, '
Brida

Edewecht

Welkom Brida :cake2:

Fijn hè, dat feest van herkenning. Had ik ook toen ik hier kwam, en heel veel anderen ook. Welkom tussen de gelijkgestemden! :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

Welkom op het forum Brida,  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:

Goed dat je ons gevonden hebt, en fijn dat we jou ook die herkenning kunnen geven. Neem rustig de tijd om het te verwerken, dit zijn vaak belangrijke ontdekkingen die tijd nodig hebben.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Sintara