Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Voorstellen Suwi

Gestart door Koffie, juli 08, 2019, 08:24:53 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koffie


Citaat van: suwi op juli 08, 2019, 07:13:39 PM
Goedenavond Sergio,

Herken veel in je verhaal!

Huwelijk mis gegaan door gebrek aan intimiteit/seks. Nu al weer een tijdje toch op zoek naar een relatie, want ik wil liever niet de rest van mijn leven alleen blijven. Daarvoor hou ik toch teveel van verbinding, samen zijn, gevoelens delen en voor elkaar zorgen, gezelligheid, samen dingen ondernemen, en toch ook knuffelen en fysiek contact. Maar de daadwerkelijke 'daad' (platte seks), ik merk dat ik daar weinig mee heb.

Ik denk dat ik het fijn zou vinden als ik een relatie en liefde op kan bouwen met iemand, zonder de must van seks. Klinkt misschien gek, maar ik vind het gewoon bijna vervelend dat mannen mij leuk en aantrekkelijk vinden, want ze willen dan tijdens een date de tijd steeds besteden aan intimiteit/seks, in plaats van samen iets anders gezelligs te doen om een band op te bouwen. Hier lijkt het steeds weer op vast te lopen en ik merk dat ik de moed begin te verliezen om een relatie te zoeken.

Nu maar op dit forum... in het verhaal van jou dus al herkenning gevonden. Hoop hier nog meer herkenning, steun, tips, wijsheden etcetera te vinden.

Realiseer mij dat ik reageer op een al wat ouder bericht van jou. Hoop dat het goed met je gaat Sergio!

Groetje, Suus


Hallo Suwi, welkom! De topicstarter, Sergio, is zo te zien geen lid meer van het forum. De berichten hier van hem dateren van 2014.
Zal ik je berichtje afsplitsen en je een eigen voorsteltopic geven?
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

suwi

Citaat van: Koffie op juli 08, 2019, 08:24:53 PM
Hallo Suwi, welkom! De topicstarter, Sergio, is zo te zien geen lid meer van het forum. De berichten hier van hem dateren van 2014.
Zal ik je berichtje afsplitsen en je een eigen voorsteltopic geven?

Ja, dat is goed.

Koffie

Geregeld. :)

Ik hoop dat je nog veel meer herkenning vindt op het forum.

(Ik had vanaf het verkeerde bericht afgesplitst, dus ik heb jouw openingspost als quote toegevoegd, zodat het toch in dit topic staat).
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Welkom op het forum Suwi, :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:

Je gaat hier vast nog meer verhalen vinden waar je je in herkend, er in ieder geval genoeg ;)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

M@ria

Hoi Suwi, herkenbaar wat je schrijft. Fijn hier herkenning en nog veel meer nieuws te ontdekken.